One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Arrghh jag blir så arg och trött och ledsen på den här fandomen ibland tbh.
Inte på allt, men på några directioners. 22 aug, 2012 08:14 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Arrghh jag blir så arg och trött och ledsen på den här fandomen ibland tbh. Inte på allt, men på några directioners. THIS PROVES THAT WERE SOULMATES Håller med^^
22 aug, 2012 08:18 |
|
IamAK
Elev |
alltså wäääh my baby
![]() får seriöst damp på människor som alltid ska döma kändisar när dom egentligen inte vet ett skit om vad som egentligen händer. och som han skrev det är fucking useless opinions bara. det värsta är att fansen som skrev allt "hat" kommer fjäska nu och låtsas som att dom aldrig gjorde det. denna fandom asså... "no one hates the 1D fandom as much as the 1D fandom" sant. 22 aug, 2012 11:32 |
|
Lolli99
Elev |
Jag är inget fan av dom men min kompis gudmorsdotter är gift men han som skrev låten!
Då menar jag "what makes you beautiful"! 22 aug, 2012 11:36 |
|
J00KERN
Elev |
Skrivet av Lolli99: Jag är inget fan av dom men min kompis gudmorsdotter är gift men han som skrev låten! Då menar jag "what makes you beautiful"! Ofta!?!? ASDFGHJKL Fett coolt :' ![]()
22 aug, 2012 11:43 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Bombarda: Liam skrev på deras facebook sida att om några dagar kommer dem berätta något spännande för alla fans Kanske handlar det om deras nya album? :3 Det ska väl typ komma nu i slutet av sommaren. Det kommer den 13 november. Deras nya singel släpps 1 september 13 november?! *** Jag tror knappast det är Directioners som skriver allt det där hatet. I så fall är de inga Directioners. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 aug, 2012 12:08 |
|
Lolli99
Elev |
Skrivet av J00KERN: Skrivet av Lolli99: Jag är inget fan av dom men min kompis gudmorsdotter är gift men han som skrev låten! Då menar jag "what makes you beautiful"! Ofta!?!? ASDFGHJKL Fett coolt :' Japp han skrev låten till henne! 22 aug, 2012 12:30 |
|
Borttagen
|
alltså.
det här är ingen bra månad för mig </3 Hörde ni om folk som typ kastade saker på Cher när hon sjöng på V festival? Och buade? (ok har inget med 1D och göra men liiiite) Och Zayns twittuh också sob sob. 22 aug, 2012 15:52 |
|
Borttagen
|
Tycker seriöst att det börjar gå överstyr med alla shippningar, skämt och bråk -.-
Why can't our fandom be a lovely place with rainbows and unicorns? :c 22 aug, 2012 16:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tycker seriöst att det börjar gå överstyr med alla shippningar, skämt och bråk -.- Why can't our fandom be a lovely place with rainbows and unicorns? :c this this THIS. och alltså, alla Zayn-hemlös-skitskämt, DET ÄR INTE KUL. Håll det till tumblr, som en kul grej. 22 aug, 2012 16:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen