@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Idag Inatt drömde jag att jag var Ginny i Hemligheternas Kammare... Eeeeh...
9 aug, 2012 14:02 |
|
LolFeelings
Elev |
9 aug, 2012 14:03 |
|
baramin
Elev |
Inatt drömde jag att en fågel flög in i mitt rum, lade ett ägg och flög ut. Jag råkade ha sönder det. Nästa dag flög fågeln in igen och lade ett nytt ägg. Jag ville inte att fågeln skulle komma tillbaka men jag ville samtidigt inte isolera den från ägget. Mamma föreslog att jag skulle rulla ner det i stuprännan utanför mitt fönster så att fågeln skulle hitta det. Jag försökte. Det gick sönder. Här ersätter min katt fågeln, och kommer springande i full fart och slänger sig ut genom fönstret för att komma till ägget. Han missade rännan och ramlade till marken. Här var jag himla förvirrad, dels lägger katter inte ägg, dels är det ett tak under mitt fönster som man inte ramlar nerifrån i första taget. Mamma ryckte på axlarna och jag flög ned för trappan och ut i trädgården. Under mitt fönster stod mina systrar med den numera döda katten i famnen. Fast sen levde han och gick därifrån och såg platt ut. Någon som är sugen på att göra en tolkning? ; )
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 9 aug, 2012 14:14 |
|
Tuggrus
Elev |
MUMS! 9 aug, 2012 14:15 |
|
Solkatten
Elev |
Omg, jag har fått 7 tummar upp idag :'
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 aug, 2012 14:26 |
|
Borttagen
|
Så jävla arg på min mormor. Hon är irriterad på mig för att min pappa glömde köpa frön för vi skulle baka.. hon är arg för att jag sov länge. Nu ba ''jag kommer inte hit imorgon!!!'' och åhhoakwhgissofkgjnidspkof INGEN HAR BETT DIG KOMMA..
but I still love you.. du stör bara.. mig.. och min sömn 9 aug, 2012 14:27 |
|
Borttagen
|
Tuggrus: Vad hette du innan du skapade Tuggrus?
Alla byter typ användare nu för tiden, kommer inte ihåg vem som hette vem... xD 9 aug, 2012 14:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tuggrus: Vad hette du innan du skapade Tuggrus? Alla byter typ användare nu för tiden, kommer inte ihåg vem som hette vem... xD Det var Miyuki "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 aug, 2012 14:29 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: ![]() FÖR ATT OM EN VECKA BÖRJAR SKOLAAAAN! ![]() ![]() ![]() ![]() OCH DÅ SKA JAG TRÄFFA Freja OCH SJGÖPODGJG OCH JAG SKA TRÄFFA TUGGRUS!!! Everything is Dramione and nothing hurts. 9 aug, 2012 14:30 |
|
Borttagen
|
^
^ okej x) 9 aug, 2012 14:30 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen