One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
... Okidoo so Zayn just deleted his twitter account.
wolfstar deserved better. 21 aug, 2012 23:52 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: ... Okidoo so Zayn just deleted his twitter account. stackarn. Fast hur kul är de att ha kvar den Om man bara får en massa hat? ![]()
21 aug, 2012 23:54 |
|
Celebikai
Elev |
21 aug, 2012 23:56 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Celebikai: det kan vara rätt svårt att märka då de ju får flera miljoner kommentarer per dag Vad för hat fick han? Har knappt märkt nåt? wolfstar deserved better. 22 aug, 2012 00:05 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Celebikai: det kan vara rätt svårt att märka då de ju får flera miljoner kommentarer per dag Vad för hat fick han? Har knappt märkt nåt? Läste nyss att det mesta handlade om tjejen på hotellrummet + skämt om hans rökning, så idk. Imo känns det lite segt att radera kontotalt pga hat, men idk om han kanske tog det väldigt hårt av någon anledning. ![]()
22 aug, 2012 00:08 |
|
superman
Elev |
Omg omg omg omg. Stackare. Undrar om han aktiverar det igen när allt har lugnat sig lite...
22 aug, 2012 00:19 |
|
Maharajah
Elev |
VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK?
22 aug, 2012 00:40 |
|
Ronald Weasley
Elev |
#ZaynComeBack är trendande på Twitter nu... Men seriöst.... Varför all denna hat!?
22 aug, 2012 00:59 |
|
Maharajah
Elev |
Vi får väl se... Är bara så trött på folk bara. Gör mig riktigt sårad att se att även Zayn har illa vid och det förstår jag ju! Killen är ju människa, han har känslor. Synd bara att fans i den här fandomen inte fattar det.
Fansen har tagit deras "skämt" alldeles för långt. Att hela dagen sitta och läsa att Zayn ser ut som att han är hemlös osv. DET ÄR INTE ROLIGT. Ååh varför kan inte den här fandomen vara som typ, POTTERHEADS? 22 aug, 2012 01:14 |
|
Bombarda
Elev |
Borde det inte ringa en klocka snart.hos alla dem som hatar?det sårar ju faktiskt folk det dem gör, det går så långt så zayn inaktiverar sitt konto på grund utav att allt hat har SÅRAT honom!
Gaah jag blir så trött på allt:/ Kärlek till alla! 22 aug, 2012 07:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen