@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Nä.Skrivet av Borttagen: Min kompis ska komma till mig 10 och vara till 5. Vi ska planera mitt HP-party. Ngn som vill komma då, btw? Javisst, men då får du skjutsa upp mig.. Du får leta reda på nån som kan transferera sig Och så får den ta med dig hit, till Luleå 9 aug, 2012 10:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men NEJ D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: HON HOTADE MIG! D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Du är taskig ! D::::::::::::::::::::::: Jag har just fått Eira (HarryPotterr) att erkänna att hon skriver bra No, she just told you the truth Ja, men det är fortfarande sanningen you see Men JO. 9 aug, 2012 10:25 |
|
Tuggrus
Elev |
Jag drömde om mig, Ginny00 och the 9th doctor i natt.. Ehm..
MUMS! 9 aug, 2012 10:30 |
|
Ginny00
Elev |
ÅH, vad hände? Själv drömde man att man hade en jättelång smskonversation om matematik med prinsessan Madeleine. Förövrigt har jag kommit på att det typ är kört för mig i novelltävlingen med tanke på vilka som kommer vara med. owo 9 aug, 2012 10:31 |
|
Kintsugi
Prefekt |
HAHAHAHAHAHAH
att jag inte har sett den tidigare är PINSAMT så galet roligt!!! ♥ hahaha tänk att någon orkat plocka ut ord från Obamas tal hit och dit!! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 aug, 2012 10:41 |
|
Borttagen
|
Vi ska tydlingen åka till min låtsas farbror eller vad han nu blir till mig.
9 aug, 2012 10:48 |
|
Tuggrus
Elev |
Ginny00:
Du och jag var själva i våran sommarstuga och skulle laga mat och då behövde vi potatis till den. Så då började du gräva upp potatis i vårat potatisland och jag gick in i våran sommarstuga för att hämta.. något. När jag kom ut igen sa du att det hade kommit en spricka i gräsmattan precis framför dig och när jag gick närmare så sprack hela gräsmattan och en grön skyltdocka med blodsprängda ögon reste sig ur hålet och började jaga oss. Fler och fler började ploppa upp ur marken och jag sprang in i stuga igen och lämnade dig själv där ute och alla skyltdockorna följde efter mig. Jag slog på de, men de vägrade sluta jaga mig och med panik skrek jag "DOCTOR, DOCTOR!" men jag såg ingen Doctor. Skyltdockorna pratade även ett jätteknäppt språk. Jag sprang ut igen och då gav du mig en spruta i min arm (HAHA NU KOMMER DET CREEPIGA) men den gjorde inte ett skit. Så vi båda sprang ner i våran jordkällare (en källare under jord) och gömde oss där. Då kunde vi höra att skyltdockorna började prata Engelska istället för sitt creepiga språk och då skrek jag "OMG THE DOCTOR IS REAL, JOHANNA THIS IS FANTASTIC!" Så vi sprang upp och mötte en panikslagen doctor (jaaa.. närmare bestämt the 9th) som besegrade alla skyltdockor. Sen när alla skyltdockorna var besegrade så sprang jag fram och kramade the doctor och sa typ "I can't believe its's you.. where have you been all my life? CAN I COME WITH YOU?" Och du bara stod där och var avundsjuk för att han kramade mig. Now to the wierd point and avslut in the dröm: Sedan friade the doctor till mig och vi gifte oss i vårat potatisland och du var präst. Sedan åkte jag med honom i The Tardis tills han regenerateade till the 10th doctor.. för då blev jag sur och ville inte vara med honom mer. Haha XD MUMS! 9 aug, 2012 10:52 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Ginny00: Du och jag var själva i våran sommarstuga och skulle laga mat och då behövde vi potatis till den. Så då började du gräva upp potatis i vårat potatisland och jag gick in i våran sommarstuga för att hämta.. något. När jag kom ut igen sa du att det hade kommit en spricka i gräsmattan precis framför dig och när jag gick närmare så sprack hela gräsmattan och en grön skyltdocka med blodsprängda ögon reste sig ur hålet och började jaga oss. Fler och fler började ploppa upp ur marken och jag sprang in i stuga igen och lämnade dig själv där ute och alla skyltdockorna följde efter mig. Jag slog på de, men de vägrade sluta jaga mig och med panik skrek jag "DOCTOR, DOCTOR!" men jag såg ingen Doctor. Skyltdockorna pratade även ett jätteknäppt språk. Jag sprang ut igen och då gav du mig en spruta i min arm (HAHA NU KOMMER DET CREEPIGA) men den gjorde inte ett skit. Så vi båda sprang ner i våran jordkällare (en källare under jord) och gömde oss där. Då kunde vi höra att skyltdockorna började prata Engelska istället för sitt creepiga språk och då skrek jag "OMG THE DOCTOR IS REAL, JOHANNA THIS IS FANTASTIC!" Så vi sprang upp och mötte en panikslagen doctor (jaaa.. närmare bestämt the 9th) som besegrade alla skyltdockor. Sen när alla skyltdockorna var besegrade så sprang jag fram och kramade the doctor och sa typ "I can't believe its's you.. where have you been all my life? CAN I COME WITH YOU?" Och du bara stod där och var avundsjuk för att han kramade mig. Now to the wierd point and avslut in the dröm: Sedan friade the doctor till mig och vi gifte oss i vårat potatisland och du var präst. Sedan åkte jag med honom i The Tardis tills han regenerateade till the 10th doctor.. för då blev jag sur och ville inte vara med honom mer. Haha XD Hahaha, åhh.. xD 9 aug, 2012 10:53 |
|
Tuggrus
Elev |
Fast jag är lite friskare idag, så jag kommer på mugglispicknicken!
MUMS! 9 aug, 2012 10:56 |
|
Borttagen
|
Kan man ha tråkigare en jag har?
9 aug, 2012 10:58 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen