@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissWentz
Elev |
9 aug, 2012 03:45 |
LucyMalfoy
Elev |
Jag har tråkigt.
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 9 aug, 2012 04:34 |
|
MissWentz
Elev |
9 aug, 2012 04:42 |
|
Borttagen
|
wohohoo nu går solen upp
och jag har varit vaken hela natten why vilma why 9 aug, 2012 04:57 |
LucyMalfoy
Elev |
Jag kan inte sova
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 9 aug, 2012 05:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: meeeeeehhh jag kan ju typ inga D: bara engelska..HarryPotterr: Du får säga en bra fanfic på fanfiction.net. Och länka. För jag orkar verkligen inte leta 9 aug, 2012 09:06 |
|
Conflate
Elev |
Det ljuvligaste sättet att vakna på är när lillasystern stormar in i rummet och skriker "SONJA I TELEFON, SONJA I TELEFON" samtidigt som hon trycker telefonen i min näve. Själv tror man ju att vännen (Sonja) håller på ringa så man ska svara, systern skriker "HON ÄR REDAN DÄR, HON ÄR REDAN DÄR!!"
Jeez, jag är trött. xd
9 aug, 2012 09:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Meeeen en koooort på engelska då Skrivet av Borttagen: meeeeeehhh jag kan ju typ inga D: bara engelska.. HarryPotterr: Du får säga en bra fanfic på fanfiction.net. Och länka. För jag orkar verkligen inte leta 9 aug, 2012 09:29 |
|
Borttagen
|
Jag måste cykla. Jag orkar int. HUHUHUUUUU
9 aug, 2012 09:40 |
|
Borttagen
|
Min kompis ska komma till mig 10 och vara till 5.
Vi ska planera mitt HP-party. Ngn som vill komma då, btw? 9 aug, 2012 09:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen