@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
9 aug, 2012 00:26 |
|
Tuggrus
Elev |
BTW MITT TANDSKÖLJ SMAKADE MORÖTTER INDRÄNKTA I MINT
MUMS! 9 aug, 2012 00:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av baramin: Om någon av mina vänner gillade HP hade mitt liv varit 6864 gånger bättre. Ja elr hur ._. Mina två kompisar är stora Potterheads. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 aug, 2012 00:29 |
|
Ronald Weasley
Elev |
OMG! Inte för att skryta men.. Foki kommer nästan från samma ort som jag (grannorten), och hennes mamma jobbar på en pizzeria här i min by. Och.. Jag är släkt med Foki's kille 9 aug, 2012 00:31 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: OMG! Inte för att skryta men.. Foki kommer nästan från samma ort som jag (grannorten), och hennes mamma jobbar på en pizzeria här i min by. Och.. Jag är släkt med Foki's kille Hon kommer inte därifrån "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 aug, 2012 00:33 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ronald Weasley: OMG! Inte för att skryta men.. Foki kommer nästan från samma ort som jag (grannorten), och hennes mamma jobbar på en pizzeria här i min by. Och.. Jag är släkt med Foki's kille Hon kommer inte därifrån Du vet vad jag menar 9 aug, 2012 00:33 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vill ge ett av mina inlägg en tumme upp.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 aug, 2012 00:35 |
|
Borttagen
|
Disskusionen om kompisar som gillar HP: Jag har en kompis som gillar HP liiiiite. Och aldrig är inne på mugglis.
Fast iofs är ni mugglisar bättre vänner för mig än de jag känner IRL. ___________________________ Godnattfolk. Jag är trött och ska lyssna på musik medan jag fantiserar xD 9 aug, 2012 00:43 |
|
Solkatten
Elev |
Det blixtrar här ibland.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 aug, 2012 00:47 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Solkatten: Det blixtrar här ibland. Jag äter jordnötssmörgåsar och dricker cola because yolo. ![]()
9 aug, 2012 00:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen