@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
HarryPotterr: Du får säga en bra fanfic på fanfiction.net. Och länka. För jag orkar verkligen inte leta
9 aug, 2012 00:06 |
|
Obliviate_
Elev |
We're broken, we're imperfect, we're fucked up and we just need someone to not give a fuck about all that, love us anyway and be a straight up wonderwall against all the shit from the behemoth of society....and when you find that person - you better fucking make sure you're their wonderwall too.
9 aug, 2012 00:07 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Solkatten: Denna katten har blivit utsett till den sötaste katten i Kina; http://blog.livedoor.jp/chinaexplosion/archives/7372355.html <'3333 Japp, jag visste faktist det *stolt* men så går det om man läser för många bloggar. speech! 9 aug, 2012 00:10 |
|
Solkatten
Elev |
Det är säkert något fel på min dator men... jag kan varken kolla mina Chokladgrodekort, bönor eller klappa mitt drakägg. Kan bara flytta runt dem.
AlvaRawenclaw - Jag läste det från Foki's blogg. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 aug, 2012 00:11 |
|
Tuggrus
Elev |
Nej men går till sängs nu.. så trött att jag tror jag smäller av.. NATTI FOLKS!
MUMS! 9 aug, 2012 00:12 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Nej men går till sängs nu.. så trött att jag tror jag smäller av.. NATTI FOLKS! HEJDÅ DDDD: Solkatten Haha, jag med. speech! 9 aug, 2012 00:12 |
|
baramin
Elev |
Om någon av mina vänner gillade HP hade mitt liv varit 6864 gånger bättre.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 9 aug, 2012 00:18 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av baramin: Om någon av mina vänner gillade HP hade mitt liv varit 6864 gånger bättre. Ja elr hur ._. speech! 9 aug, 2012 00:19 |
|
mine
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av baramin: Om någon av mina vänner gillade HP hade mitt liv varit 6864 gånger bättre. Ja elr hur ._. då fick jag lust och reta er lite grann, och säga jag har vänner som gillar HP! nananannanananana XD9 aug, 2012 00:24 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av baramin: Om någon av mina vänner gillade HP hade mitt liv varit 6864 gånger bättre. I can be your friend.. Who likes HP.. AlvaRawenclaw I'm sorry.. Uppdaterar i GIF kriget i morgon! MUMS! 9 aug, 2012 00:25 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen