Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6570 6571 6572 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


HarryPotterr: Du får säga en bra fanfic på fanfiction.net. Och länka. För jag orkar verkligen inte leta

9 aug, 2012 00:06

Obliviate_
Elev

Avatar


We're broken, we're imperfect, we're fucked up and we just need someone to not give a fuck about all that, love us anyway and be a straight up wonderwall against all the shit from the behemoth of society....and when you find that person - you better fucking make sure you're their wonderwall too.

9 aug, 2012 00:07

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Denna katten har blivit utsett till den sötaste katten i Kina; http://blog.livedoor.jp/chinaexplosion/archives/7372355.html <'3333

Japp, jag visste faktist det *stolt*
men så går det om man läser för många bloggar.

speech!

9 aug, 2012 00:10

Solkatten
Elev

Avatar


Det är säkert något fel på min dator men... jag kan varken kolla mina Chokladgrodekort, bönor eller klappa mitt drakägg. Kan bara flytta runt dem. -__-"

AlvaRawenclaw - Jag läste det från Foki's blogg. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 aug, 2012 00:11

Tuggrus
Elev

Avatar


Nej men går till sängs nu.. så trött att jag tror jag smäller av.. NATTI FOLKS!

MUMS!

9 aug, 2012 00:12

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Nej men går till sängs nu.. så trött att jag tror jag smäller av.. NATTI FOLKS!

HEJDÅ DDDD:

Solkatten Haha, jag med.

speech!

9 aug, 2012 00:12

baramin
Elev

Avatar


Om någon av mina vänner gillade HP hade mitt liv varit 6864 gånger bättre.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

9 aug, 2012 00:18

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av baramin:
Om någon av mina vänner gillade HP hade mitt liv varit 6864 gånger bättre.

Ja elr hur ._.

speech!

9 aug, 2012 00:19

mine
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av baramin:
Om någon av mina vänner gillade HP hade mitt liv varit 6864 gånger bättre.

Ja elr hur ._.

då fick jag lust och reta er lite grann, och säga jag har vänner som gillar HP!
nananannanananana https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lf37zqiv6t1qf76m1o1_500.jpgXD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn3.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcRjX_e9e1VTeVKB9YLQrGfiikIPU02ldpxS702nQmHkC-Yg4BHy1w

9 aug, 2012 00:24

Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av baramin:
Om någon av mina vänner gillade HP hade mitt liv varit 6864 gånger bättre.

I can be your friend.. Who likes HP..

AlvaRawenclaw I'm sorry.. Uppdaterar i GIF kriget i morgon!

MUMS!

9 aug, 2012 00:25

1 2 3 ... 6570 6571 6572 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.