One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
Josefin_Weasley, jag tror inte att folk reagerar på att han var full utan att han bad en tjej att komma till hans hotellrum när han var i ett förhållande. Och ja, folk gör absolut konstiga grejer på fyllan, men om han var i ett förhållande och låg med en annan tjej förstår jag att folk blir upprörda. Jag orkar inte heller riktigt bry mig, men jag fattar att andra gör det.
Nej nej, jag tycker inte alls att du låter dryg! Den här fandomen är så jäkla dramatisk. Solkatten http://www.youtube.com/watch?desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D0xwx5OhBjLI&v=0xwx5OhBjLI&gl=US 21 aug, 2012 19:47 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av superman: Jag förstår också att folk kan bli upprörda över än sådan sak, fast jag förstår ändå inte varför det behöver skapa så stort drama. Jag gissar att det är för att fandomen är så stor och stor grupper har ofta svårt att samarbeta. Särskilt när det handlar om ungdomar som har helt lika åsikter. Fast jag kan tycka att man borde kunna ha mer delade åsikter när man alla gillar samma personer. Och dessutom borde man kunna ha olika åsikter utan att skapa massa drama och bråka. Josefin_Weasley, jag tror inte att folk reagerar på att han var full utan att han bad en tjej att komma till hans hotellrum när han var i ett förhållande. Och ja, folk gör absolut konstiga grejer på fyllan, men om han var i ett förhållande och låg med en annan tjej förstår jag att folk blir upprörda. Jag orkar inte heller riktigt bry mig, men jag fattar att andra gör det. Nej nej, jag tycker inte alls att du låter dryg! Den här fandomen är så jäkla dramatisk. Men jag antar att det är något som vi itne kan göra något åt, tyvärr.
21 aug, 2012 20:06 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 aug, 2012 20:14 |
|
Borttagen
|
http://www.youtube.com/watch?v=N9ODE4mHCBo&feature=related There you go 21 aug, 2012 20:31 |
|
superman
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Håller helt med! Och jag tycker också att alla skämt och så kring videon har gått alldeles för långt Skrivet av superman: Jag förstår också att folk kan bli upprörda över än sådan sak, fast jag förstår ändå inte varför det behöver skapa så stort drama. Jag gissar att det är för att fandomen är så stor och stor grupper har ofta svårt att samarbeta. Särskilt när det handlar om ungdomar som har helt lika åsikter. Fast jag kan tycka att man borde kunna ha mer delade åsikter när man alla gillar samma personer. Och dessutom borde man kunna ha olika åsikter utan att skapa massa drama och bråka. Josefin_Weasley, jag tror inte att folk reagerar på att han var full utan att han bad en tjej att komma till hans hotellrum när han var i ett förhållande. Och ja, folk gör absolut konstiga grejer på fyllan, men om han var i ett förhållande och låg med en annan tjej förstår jag att folk blir upprörda. Jag orkar inte heller riktigt bry mig, men jag fattar att andra gör det. Nej nej, jag tycker inte alls att du låter dryg! Den här fandomen är så jäkla dramatisk. Men jag antar att det är något som vi itne kan göra något åt, tyvärr. 21 aug, 2012 20:38 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av superman: Jag har inte sett skämten, bara en massa skit. men jag kan bara tänka mig hur skämten ser ut. Skrivet av Josefin_Weasley: Håller helt med! Och jag tycker också att alla skämt och så kring videon har gått alldeles för långt Skrivet av superman: Jag förstår också att folk kan bli upprörda över än sådan sak, fast jag förstår ändå inte varför det behöver skapa så stort drama. Jag gissar att det är för att fandomen är så stor och stor grupper har ofta svårt att samarbeta. Särskilt när det handlar om ungdomar som har helt lika åsikter. Fast jag kan tycka att man borde kunna ha mer delade åsikter när man alla gillar samma personer. Och dessutom borde man kunna ha olika åsikter utan att skapa massa drama och bråka. Josefin_Weasley, jag tror inte att folk reagerar på att han var full utan att han bad en tjej att komma till hans hotellrum när han var i ett förhållande. Och ja, folk gör absolut konstiga grejer på fyllan, men om han var i ett förhållande och låg med en annan tjej förstår jag att folk blir upprörda. Jag orkar inte heller riktigt bry mig, men jag fattar att andra gör det. Nej nej, jag tycker inte alls att du låter dryg! Den här fandomen är så jäkla dramatisk. Men jag antar att det är något som vi itne kan göra något åt, tyvärr. Och jag hatar det faktum att många verkar tro att bara för att man har känd så har man inga känslor. Bara för att man är känd, så betyder ju inte det att man inte att man inte är en människa.
21 aug, 2012 20:42 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av superman: Jag har inte sett skämten, bara en massa skit. men jag kan bara tänka mig hur skämten ser ut. Skrivet av Josefin_Weasley: Håller helt med! Och jag tycker också att alla skämt och så kring videon har gått alldeles för långt Skrivet av superman: Jag förstår också att folk kan bli upprörda över än sådan sak, fast jag förstår ändå inte varför det behöver skapa så stort drama. Jag gissar att det är för att fandomen är så stor och stor grupper har ofta svårt att samarbeta. Särskilt när det handlar om ungdomar som har helt lika åsikter. Fast jag kan tycka att man borde kunna ha mer delade åsikter när man alla gillar samma personer. Och dessutom borde man kunna ha olika åsikter utan att skapa massa drama och bråka. Josefin_Weasley, jag tror inte att folk reagerar på att han var full utan att han bad en tjej att komma till hans hotellrum när han var i ett förhållande. Och ja, folk gör absolut konstiga grejer på fyllan, men om han var i ett förhållande och låg med en annan tjej förstår jag att folk blir upprörda. Jag orkar inte heller riktigt bry mig, men jag fattar att andra gör det. Nej nej, jag tycker inte alls att du låter dryg! Den här fandomen är så jäkla dramatisk. Men jag antar att det är något som vi itne kan göra något åt, tyvärr. Och jag hatar det faktum att många verkar tro att bara för att man har känd så har man inga känslor. Bara för att man är känd, så betyder ju inte det att man inte att man inte är en människa. Ursäkta men den videon är väl inte ens ny? Alltså är den ny så har jag hört fel men vad jag har hört så är det inte ny iaf då och vet vi ju inte när den kan ha varit tagen... Hursom, hoppas att alla har sett denna? 21 aug, 2012 21:21 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av superman: Josefin_Weasley, jag tror inte att folk reagerar på att han var full utan att han bad en tjej att komma till hans hotellrum när han var i ett förhållande. Och ja, folk gör absolut konstiga grejer på fyllan, men om han var i ett förhållande och låg med en annan tjej förstår jag att folk blir upprörda. Jag orkar inte heller riktigt bry mig, men jag fattar att andra gör det. Nej nej, jag tycker inte alls att du låter dryg! Den här fandomen är så jäkla dramatisk. Solkatten http://www.youtube.com/watch?desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D0xwx5OhBjLI&v=0xwx5OhBjLI&gl=US det är inte säkert att han var ihop med perrie då. finns det ett datum på videon? tror den är rätt gammal. dessutom är det inte säkert att tjejen faktiskt gick till hans rum sen... just saying. 21 aug, 2012 21:52 |
|
superman
Elev |
Josefin_Weasley, verkligen inte... Jag tror att en del har lite svårt att se beyond sin dataskärm.
Maharajah, jag troooor att det laddades upp inatt, men den ska ha filmats i slutet av USA-turnén. Så inte ny, men ny för dom flesta. Tror jag. (Och jag älskar den där filmen!! Underbar idé IamAK, uppladdaren skrev att den var från slutet av USA-turnén som sagt, och dom började dejta i februari.. tror jag? Fast man vet ju aldrig säkert. Jag vill bara säga att jag absolut inte dömer eller ogillar Zayn eller någonting, det skulle kännas dumt och sitta och göra det vid min datorskärm. I det jag sa tidigare menade jag bara att jag inte tycker att det är konstigt att folk reagerar. Har själv ingen åsikt om det riktigt eftersom det enda man har att gå på är det där klippet och några bilder på och uttalanden om Zerrie. 21 aug, 2012 22:09 |
|
IamAK
Elev |
superman - nej, det var i april tror jag. eller i maj fick alla reda på det typ om jag minns rätt. men samtidigt känns det lite misstänksamt, tänk om uppladdaren ljög eller nåt? eller jag vet inte, men jag tror inte nåt fan har tillräckligt med information för att kunna reagera. vi vet inte allt om deras förhållande liksom osv. men ja jag fattar att du inte dömer eller nåt, it's all good.
21 aug, 2012 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen