Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6568 6569 6570 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
HÄÄÄÄÄJJJJJJ
ÄRRRRRR NÅGON SOCCCCCCCCIAL?

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ DÄR
JAAAAAAAAAAAAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR SOCIAAAAAAAAAAAAAAL!!!!

MUMS!

8 aug, 2012 23:04

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


mine CORALINE ÄR SJUKT LÄSKIG D:

Tuggrus RÅÅÅÅÅNJAAA!!!!!! HÄÄÄÄÄJ
BRÄÄÄÄ ÄÄÄÄÄÄTTTT DUUUUU ÄÄÄÄÄÄR SÖÖÖÖCIIIÄÄÄL
(nej, jag missbrukar inte alls bokstaven Ä? )

speech!

8 aug, 2012 23:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ser på the return of the king eller vad den nu heter.

AJ mitt finger! En bränande fluga (vet inte vad det var. kanske ett bi) brände mig.

The Return of the King!! ♥
OMG
Jag gråter alltid i slutet av den....

*blåsa på finger*

8 aug, 2012 23:07

Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 8 kl. 23:07
Antal ändringar: 1

Tuggrus
Elev

Avatar


AlvaRawenclaw: JAG FÖRKLARAR GIF-KRIG I ANTINGEN TRÅD I QUIDDITCHPLANEN ELLER PÅ UGGLA, NU!

MUMS!

8 aug, 2012 23:07

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Tuggrus
OMG QUIDDITCHPLANEN SÅ MÄNNISKORNA FÅR BEUNDRA OSSSSSSSSSSSS OCH VÅRA FINA GIFS
HÄHÄHÄHÄHÄHÄH
challenge accepted.

speech!

8 aug, 2012 23:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
ser på the return of the king eller vad den nu heter.

AJ mitt finger! En bränande fluga (vet inte vad det var. kanske ett bi) brände mig.

The Return of the King!! ♥
OMG
Jag gråter alltid i slutet av den....

*blåsa på finger*

Jag med!!!

Det häjlpte faktiaskt. Nu försvann smärtan X)

8 aug, 2012 23:09

Tuggrus
Elev

Avatar


AlvaRawenclaw: JAG SKAPAR TRÅD! OM FEM MINUTER KÖR VI! (23:15)

MUMS!

8 aug, 2012 23:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
ser på the return of the king eller vad den nu heter.

AJ mitt finger! En bränande fluga (vet inte vad det var. kanske ett bi) brände mig.

The Return of the King!! ♥
OMG
Jag gråter alltid i slutet av den....

*blåsa på finger*

Jag med!!!

Det häjlpte faktiaskt. Nu försvann smärtan X)

Jag är inte ensam!! Försökte titta på den med en kompis förut, men hon var så oseriös så det gick sådär. Men när jag är är ensam stor grianr jag...

Yaay!! Jag har helar krafter!!! xD

8 aug, 2012 23:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
ser på the return of the king eller vad den nu heter.

AJ mitt finger! En bränande fluga (vet inte vad det var. kanske ett bi) brände mig.

The Return of the King!! ♥
OMG
Jag gråter alltid i slutet av den....

*blåsa på finger*

Jag med!!!

Det häjlpte faktiaskt. Nu försvann smärtan X)

Jag är inte ensam!! Försökte titta på den med en kompis förut, men hon var så oseriös så det gick sådär. Men när jag är är ensam stor grianr jag...

Yaay!! Jag har helar krafter!!! xD

hmmm... nu när du nämner det har jag aldrig set en ända Sagan om ringen film med kompis. och alla kompisar (förutom Elina då) gillar de filmerna. kanske borde göra det.

Coolt.

8 aug, 2012 23:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
ser på the return of the king eller vad den nu heter.

AJ mitt finger! En bränande fluga (vet inte vad det var. kanske ett bi) brände mig.

The Return of the King!! ♥
OMG
Jag gråter alltid i slutet av den....

*blåsa på finger*

Jag med!!!

Det häjlpte faktiaskt. Nu försvann smärtan X)

Jag är inte ensam!! Försökte titta på den med en kompis förut, men hon var så oseriös så det gick sådär. Men när jag är är ensam stor grianr jag...

Yaay!! Jag har helar krafter!!! xD

hmmm... nu när du nämner det har jag aldrig set en ända Sagan om ringen film med kompis. och alla kompisar (förutom Elina då) gillar de filmerna. kanske borde göra det.

Coolt.

Prova på du!!

8 aug, 2012 23:22

1 2 3 ... 6568 6569 6570 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.