@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ DÄR JAAAAAAAAAAAAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR SOCIAAAAAAAAAAAAAAL!!!! MUMS! 8 aug, 2012 23:04 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
mine CORALINE ÄR SJUKT LÄSKIG D:
Tuggrus RÅÅÅÅÅNJAAA!!!!!! HÄÄÄÄÄJ BRÄÄÄÄ ÄÄÄÄÄÄTTTT DUUUUU ÄÄÄÄÄÄR SÖÖÖÖCIIIÄÄÄL (nej, jag missbrukar inte alls bokstaven Ä? speech! 8 aug, 2012 23:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ser på the return of the king eller vad den nu heter. AJ mitt finger! En bränande fluga (vet inte vad det var. kanske ett bi) brände mig. The Return of the King!! ♥ OMG Jag gråter alltid i slutet av den.... *blåsa på finger* 8 aug, 2012 23:07
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 8 kl. 23:07
|
|
Tuggrus
Elev |
AlvaRawenclaw: JAG FÖRKLARAR GIF-KRIG I ANTINGEN TRÅD I QUIDDITCHPLANEN ELLER PÅ UGGLA, NU!
MUMS! 8 aug, 2012 23:07 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Tuggrus
OMG QUIDDITCHPLANEN SÅ MÄNNISKORNA FÅR BEUNDRA OSSSSSSSSSSSS OCH VÅRA FINA GIFS HÄHÄHÄHÄHÄHÄH challenge accepted. speech! 8 aug, 2012 23:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ser på the return of the king eller vad den nu heter. AJ mitt finger! En bränande fluga (vet inte vad det var. kanske ett bi) brände mig. The Return of the King!! ♥ OMG Jag gråter alltid i slutet av den.... *blåsa på finger* Jag med!!! Det häjlpte faktiaskt. Nu försvann smärtan X) 8 aug, 2012 23:09 |
|
Tuggrus
Elev |
AlvaRawenclaw: JAG SKAPAR TRÅD! OM FEM MINUTER KÖR VI! (23:15)
MUMS! 8 aug, 2012 23:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ser på the return of the king eller vad den nu heter. AJ mitt finger! En bränande fluga (vet inte vad det var. kanske ett bi) brände mig. The Return of the King!! ♥ OMG Jag gråter alltid i slutet av den.... *blåsa på finger* Jag med!!! Det häjlpte faktiaskt. Nu försvann smärtan X) Jag är inte ensam!! Försökte titta på den med en kompis förut, men hon var så oseriös så det gick sådär. Men när jag är är ensam stor grianr jag... Yaay!! Jag har helar krafter!!! xD 8 aug, 2012 23:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ser på the return of the king eller vad den nu heter. AJ mitt finger! En bränande fluga (vet inte vad det var. kanske ett bi) brände mig. The Return of the King!! ♥ OMG Jag gråter alltid i slutet av den.... *blåsa på finger* Jag med!!! Det häjlpte faktiaskt. Nu försvann smärtan X) Jag är inte ensam!! Försökte titta på den med en kompis förut, men hon var så oseriös så det gick sådär. Men när jag är är ensam stor grianr jag... Yaay!! Jag har helar krafter!!! xD hmmm... nu när du nämner det har jag aldrig set en ända Sagan om ringen film med kompis. och alla kompisar (förutom Elina då) gillar de filmerna. kanske borde göra det. Coolt. 8 aug, 2012 23:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: ser på the return of the king eller vad den nu heter. AJ mitt finger! En bränande fluga (vet inte vad det var. kanske ett bi) brände mig. The Return of the King!! ♥ OMG Jag gråter alltid i slutet av den.... *blåsa på finger* Jag med!!! Det häjlpte faktiaskt. Nu försvann smärtan X) Jag är inte ensam!! Försökte titta på den med en kompis förut, men hon var så oseriös så det gick sådär. Men när jag är är ensam stor grianr jag... Yaay!! Jag har helar krafter!!! xD hmmm... nu när du nämner det har jag aldrig set en ända Sagan om ringen film med kompis. och alla kompisar (förutom Elina då) gillar de filmerna. kanske borde göra det. Coolt. Prova på du!! 8 aug, 2012 23:22 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen