@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Ginny00: NO NO DU SKA INTE DEPPA DU SKA LÄGGA DIG OCH SOVA OCH VAKNA UPP OCH VARA FRISK SOM EN... FISK. Eller en elefant. Inte vet jag. MEN JAG KAN INTE GÅ OCH LÄGGA MIG ÄN! MUMS! 8 aug, 2012 21:56 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Ginny00: NO NO DU SKA INTE DEPPA DU SKA LÄGGA DIG OCH SOVA OCH VAKNA UPP OCH VARA FRISK SOM EN... FISK. Eller en elefant. Inte vet jag. MEN JAG KAN INTE GÅ OCH LÄGGA MIG ÄN! Nä. Men snart. 8 aug, 2012 21:58 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Den är bra, men grymt obehaglig. Du kommer inte kunna sova på kvällarna. :> Coraline är värsta skräckfilmen... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 aug, 2012 22:45 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Den är bra, men grymt obehaglig. Du kommer inte kunna sova på kvällarna. :> Coraline är värsta skräckfilmen... vad handlar den om? 8 aug, 2012 22:46 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Den är bra, men grymt obehaglig. Du kommer inte kunna sova på kvällarna. :> Coraline är värsta skräckfilmen... Filmen är inte så läskig ._. Boken däremot.... ![]()
8 aug, 2012 22:48 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Den är bra, men grymt obehaglig. Du kommer inte kunna sova på kvällarna. :> Coraline är värsta skräckfilmen... vad handlar den om? Jag vet inte... det var längesen jag såg den... typ en flicka som sover och drömmer... ehm... i drömmarna är hennes familj typ värsta drömfamiljen men ser otroligt läskiga ut. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 aug, 2012 22:48 |
|
Borttagen
|
Mijeh.
Trååk 8 aug, 2012 22:48 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag läste nyss ut en jättebra FF skriven av Vilma a.k.a Ellie Lovegood! Don't hate me för att jag inte har läst ut den förrän nu
8 aug, 2012 22:52 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Mijeh. Trååk Du är inne! :'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 aug, 2012 22:54 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Hahah det står att jag är offline. WHAT? XD
8 aug, 2012 22:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen