@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av ginnyw123: ja, vem blir inte det????!!! Nu har det hänt minst sju gånger denna kväll bara!!! jag vet att det verkligen inter är det lättaste att fixa, men det slkulle verkligen vara a dream come true iaf det fixades NUUUU! Warning: mysql_connect() : Too many connections in /var/www/header.php on line 45 Kunde inte ansluta till databasen! Gaaaah jag blir så irriterad... :< 8 aug, 2012 21:44 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av ginnyw123: ja, vem blir inte det????!!! Nu har det hänt minst sju gånger denna kväll bara!!! jag vet att det verkligen inter är det lättaste att fixa, men det slkulle verkligen vara a dream come true iaf det fixades NUUUU! Warning: mysql_connect() : Too many connections in /var/www/header.php on line 45 Kunde inte ansluta till databasen! Gaaaah jag blir så irriterad... :< :< Det emst irriterande är om man har skrivit ett längre inlägg elr medelande och allt raderas pga buggen Ja, om det bara kunde fixas! Tänk om magi skulle finnas nu...
8 aug, 2012 21:46 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Dramione99: Skrivet av ginnyw123: ja, vem blir inte det????!!! Nu har det hänt minst sju gånger denna kväll bara!!! jag vet att det verkligen inter är det lättaste att fixa, men det slkulle verkligen vara a dream come true iaf det fixades NUUUU! Warning: mysql_connect() : Too many connections in /var/www/header.php on line 45 Kunde inte ansluta till databasen! Gaaaah jag blir så irriterad... :< :< Det emst irriterande är om man har skrivit ett längre inlägg elr medelande och allt raderas pga buggen Ja, om det bara kunde fixas! Tänk om magi skulle finnas nu... Ja, det var det jag var rädd för skulle hända om jag svarade dig nu... grr! 8 aug, 2012 21:48 |
|
Tuggrus
Elev |
Ginny00: I KNOW.. DEPPAR TYP SÖNDER.
MUMS! 8 aug, 2012 21:48 |
|
LolFeelings
Elev |
8 aug, 2012 21:49 |
|
Ginny00
Elev |
NO NO DU SKA INTE DEPPA DU SKA LÄGGA DIG OCH SOVA OCH VAKNA UPP OCH VARA FRISK SOM EN... FISK. Eller en elefant. Inte vet jag. 8 aug, 2012 21:49 |
|
Minidjuret
Elev |
Att titta på Lejonkungen VHS är det bästa man kan göra ♥
8 aug, 2012 21:50 |
|
LolFeelings
Elev |
8 aug, 2012 21:50 |
|
ginnyw123
Elev |
8 aug, 2012 21:51 |
|
Dramione99
Elev |
ginnyw123, inte mig heller, haha. *Andas ut...*
8 aug, 2012 21:53 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen