@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
nej paighjahakdgmadöhmajfhpåal åhhh, nu får jag ångest. Fett jobbigt jag är.. vill byta tillbaks till snidgetleviosa183 </3 men åh, komemr sakna amandalsc </3 och fett jobbig jag är </3 lite sådär fml nuuu
8 aug, 2012 20:54 |
|
Borttagen
|
^hahaaha känner detsamma om min gamla, Ellisnor, vill ha tillbaks den, fattar ej varför jag tog bort den
8 aug, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
Rollar på en annan hemsida
8 aug, 2012 20:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^hahaaha känner detsamma om min gamla, Ellisnor, vill ha tillbaks den, fattar ej varför jag tog bort den Förstår dig. Jag tog bort min för jag skrivit väldigt mycket personliga saker som jag inte gillar. Dock registrerade jag mig igen i fall att. 8 aug, 2012 21:02 |
|
Ginny00
Elev |
Mugglis laggar asmycket just nu..
8 aug, 2012 21:19 |
|
Borttagen
|
Jag tuggar citron tuggummi
8 aug, 2012 21:20 |
|
Twix
Elev |
Är det någon som laddat ner från thesimsresource.com?
8 aug, 2012 21:27 |
|
Tuggrus
Elev |
Har feber.. FEBER MITT I SOMMAREN.. YOU FUCKING SERIOUS MIN KROPP? VAD HAR JAG FÖR IMMUNFÖRSVAR EGENTLIGEN?
MUMS! 8 aug, 2012 21:31 |
|
ginnyw123
Elev |
Warning: mysql_connect() : Too many connections in /var/www/header.php on line 45 Kunde inte ansluta till databasen!
Gaaaah jag blir så irriterad... :<
8 aug, 2012 21:37 |
|
Ginny00
Elev |
Nu ser Mugglis helt stört ut..?
Tuggrus NO NO NOT OKAY DU SKA HA MUGGLISPICKNICK PÅ LÖRDAG. Febernedsättande, täcke och HarryPotterfilm. 8 aug, 2012 21:42 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen