@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har tråkigt!
8 aug, 2012 19:20 |
|
LolFeelings
Elev |
Jag har den mest meningslösa profilen ever.
Seriöst, söker inte uppmärksamhet... intresseklubben antecknar att den är meningslös, för att den är det. o_o
8 aug, 2012 19:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av superman:
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Borttagen: Du bor i Stockholm va? För vattnet i Stockholm smakar ju inte järn...? Det är mer på landet tycker jag! GinnyOlivia Vatten smakar jätte äckligt! jag kan seriöst inte svälja det. det smakar typ... järn o.o vatten är obehagligt att dricka! Men järnvatten är ju jättegott! Som hos min mormor i Kiruna, seriöst jag kan dricka liter ♥ Skåne-vattnet däremot, nej tack (INGET ILLA MENAT SKÅNINGAR).[/quote Haha,Kungsörsvatten då?(Västmalandsvatten som i arboga typ :p) 8 aug, 2012 19:33 |
|
Lunah~
Elev |
8 aug, 2012 19:33 |
|
Borttagen
|
Den är bra, men grymt obehaglig. Du kommer inte kunna sova på kvällarna. :> 8 aug, 2012 20:16 |
|
Tuggrus
Elev |
Alla mina skolprylar har Union Jack på sig..
#IREGRETNOTHING MUMS! 8 aug, 2012 20:28 |
|
Borttagen
|
Alltså det här är min favoritscen i Fenixorden. Jag älskar den så sjukt mycket. Ja. Jag börjar nästan gråta så mycket jag älskar den ♥
8 aug, 2012 20:39 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
8 aug, 2012 20:42 |
|
Borttagen
|
böt till min gamla snidgetleviosa183 avatar
8 aug, 2012 20:50 |
|
Borttagen
|
the Drums och the Smiths är de bästa.
8 aug, 2012 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen