@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: http://bambuser.com/channel/Alwa hihiiii, jag ska broadcasta idag, jag börjar 17:00 och det fortsätter tills min mobil dör ^^ 17!? Det har ju redan varit ju! Oh, just det, svensk tid, svensk tid... 8 aug, 2012 16:20 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
8 aug, 2012 16:21 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
sannaaa
HAHA speech! 8 aug, 2012 16:21 |
|
Obliviate_
Elev |
är halvt död. och enormt irriterad och känner för att strypa vissa personer.
Fear my wrath! 8 aug, 2012 16:39 |
|
Ginny00
Elev |
Har spelat bubbelspel i seriöst 50 minuter. Stängde av det nu.
8 aug, 2012 16:44 |
|
Borttagen
|
JAG ÄGEEEER!
Jag har suttit vid datorn typ halva dagen (ända sedan jag kom hem från stan) och nördat AlvaRawenclaw *fniss*. Mamma började bli riktigt sur på mig och sa åt mig att gå ut. Och jag som ska se på Alvas awesome-grejjs! Vad gjorde jag då? JO; jag gick ut, sa "Hejdå, nu går jag ut" till mamma (så högt att hon säkert hörde det). Och sen smög jag ett varv runt huset och smög in igen utan att någon märkte det. Just då sa mamma till sig själv "Ja, nu då hon äntligen for ut behöver jag inte vakta henne längre. Jag borde gå och titta på fotbolls-träningen" (hon är lagledare i min brors lag). Och då hon for var det fritt fram för mig att sätta mig ner vid datorn igen! ;P Neeej, okej, typ inget var sant... ^ Bara det att hon for och kollade på träningen 8D 8 aug, 2012 16:56 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG ÄGEEEER! Jag har suttit vid datorn typ halva dagen (ända sedan jag kom hem från stan) och nördat AlvaRawenclaw *fniss*. Mamma började bli riktigt sur på mig och sa åt mig att gå ut. Och jag som ska se på Alvas awesome-grejjs! Vad gjorde jag då? JO; jag gick ut, sa "Hejdå, nu går jag ut" till mamma (så högt att hon säkert hörde det). Och sen smög jag ett varv runt huset och smög in igen utan att någon märkte det. Just då sa mamma till sig själv "Ja, nu då hon äntligen for ut behöver jag inte vakta henne längre. Jag borde gå och titta på fotbolls-träningen" (hon är lagledare i min brors lag). Och då hon for var det fritt fram för mig att sätta mig ner vid datorn igen! ;P Neeej, okej, typ inget var sant... ^ Bara det att hon for och kollade på träningen 8D HAHAH AWW PÅ DIG btw, min bambusersak börjar nu. speech! 8 aug, 2012 16:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Borttagen: Någon som bor på gotland? Inte jag iaf, fast är där varje år Varför är du det? :] 8 aug, 2012 17:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: JAG ÄGEEEER! Jag har suttit vid datorn typ halva dagen (ända sedan jag kom hem från stan) och nördat AlvaRawenclaw *fniss*. Mamma började bli riktigt sur på mig och sa åt mig att gå ut. Och jag som ska se på Alvas awesome-grejjs! Vad gjorde jag då? JO; jag gick ut, sa "Hejdå, nu går jag ut" till mamma (så högt att hon säkert hörde det). Och sen smög jag ett varv runt huset och smög in igen utan att någon märkte det. Just då sa mamma till sig själv "Ja, nu då hon äntligen for ut behöver jag inte vakta henne längre. Jag borde gå och titta på fotbolls-träningen" (hon är lagledare i min brors lag). Och då hon for var det fritt fram för mig att sätta mig ner vid datorn igen! ;P Neeej, okej, typ inget var sant... ^ Bara det att hon for och kollade på träningen 8D HAHAH AWW PÅ DIG btw, min bambusersak börjar nu. YAYYYY! 8 aug, 2012 17:00 |
|
Borttagen
|
Jag älskar typ mugglis så mycket ♥
8 aug, 2012 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen