Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
OMG.
NEJ. JAG. KAN. INTE. BESKRIVA. MED. ORD. (Och det har ingenting med att jag har ont i halsen att göra NEJ, MEN KJGHSIJHGSDIFIDOSFHIDSHFCOADJFPAAÖÖJGRGGPOIERJGAPA!!!!! ![]() ALLTSÅ JAG KLARAR INTE AV DET HÄR!!!!!! HDFDSCLSDFCGYIFSDGVHDFLKDFUCH. AAAAAAH!! ![]() DU ÄR HELT ENKELT BARA BÄST. DU SKRIVER SOM EN GUD OCH JAG FATTAR INTE HUR JAG SKA ÖVERLEVAAAAAAAA!!!!!!!!!!! :''''''''''DDDDDDDD ![]() I ♥♥♥♥♥♥♥ U!!!!!!!! Innan jag dör så ska jag bara säga en enda sak: ![]() And never leave you. ♥ *dör* (Alltså hur lyckas jag?? Allt jag har kopierat har att göra med dig Tom Felton. Omg???!! 15 dec, 2013 21:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: OMG. NEJ. JAG. KAN. INTE. BESKRIVA. MED. ORD. (Och det har ingenting med att jag har ont i halsen att göra NEJ, MEN KJGHSIJHGSDIFIDOSFHIDSHFCOADJFPAAÖÖJGRGGPOIERJGAPA!!!!! ![]() ALLTSÅ JAG KLARAR INTE AV DET HÄR!!!!!! HDFDSCLSDFCGYIFSDGVHDFLKDFUCH. AAAAAAH!! ![]() DU ÄR HELT ENKELT BARA BÄST. DU SKRIVER SOM EN GUD OCH JAG FATTAR INTE HUR JAG SKA ÖVERLEVAAAAAAAA!!!!!!!!!!! :''''''''''DDDDDDDD ![]() I ♥♥♥♥♥♥♥ U!!!!!!!! Innan jag dör så ska jag bara säga en enda sak: ![]() And never leave you. ♥ *dör* (Alltså hur lyckas jag?? Allt jag har kopierat har att göra med dig Tom Felton. Omg???!! aahhahahaha du stalkar mejjj! O.o :'D ♥ 15 dec, 2013 21:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: OMG. NEJ. JAG. KAN. INTE. BESKRIVA. MED. ORD. (Och det har ingenting med att jag har ont i halsen att göra NEJ, MEN KJGHSIJHGSDIFIDOSFHIDSHFCOADJFPAAÖÖJGRGGPOIERJGAPA!!!!! ![]() ALLTSÅ JAG KLARAR INTE AV DET HÄR!!!!!! HDFDSCLSDFCGYIFSDGVHDFLKDFUCH. AAAAAAH!! ![]() DU ÄR HELT ENKELT BARA BÄST. DU SKRIVER SOM EN GUD OCH JAG FATTAR INTE HUR JAG SKA ÖVERLEVAAAAAAAA!!!!!!!!!!! :''''''''''DDDDDDDD ![]() I ♥♥♥♥♥♥♥ U!!!!!!!! Innan jag dör så ska jag bara säga en enda sak: ![]() And never leave you. ♥ *dör* (Alltså hur lyckas jag?? Allt jag har kopierat har att göra med dig Tom Felton. Omg???!! aahhahahaha du stalkar mejjj! O.o :'D ♥ Yes!!! Mohaha!! Med mina spöksuperkrafter!!!!!! 15 dec, 2013 21:07 |
|
kitto
Elev |
Det var från dej jag skypa med dej
Hahahah xD 15 dec, 2013 21:08 |
|
bullen289
Elev |
ll2d5vlb :look
15 dec, 2013 21:41 |
|
Borttagen
|
Vad brukar karaktären ha med
sig/bära på?: Märks karaktären i en folksamling?: Övrigt: Ålder: Namn: Kroppsbyggnad: Ansiktsform:. Hår- och ögonfärg?: Hy?: Använder karaktären smink?: Hur rör sig karaktären?: Kläder?: Sätt att tala?: Dialekt?:. Hälsa?: Favoritmat?: Sätt att äta?: Socialt – omkring: Ekonomi – god eller dålig?: Bostadsort?: Typ av bostad?: Familj?: Släkt?: Vänner?: Fiender?: Grannar?: Husdjur?: Alltid bott på samma plats?: Sysselsättning?: Intressen?: Officiella hobbies? Bilar, golf…:. Inofficiella hobbies? Samla nallar, glasspinnar: Sommaraktiviteter?: Vinteraktiviteter? Vanor / ovanor? Favoritplatser?: Vilka platser undviks?: Viktiga händelser i livet?: Första intrycket?: Psykiskt – inuti: Lugn, virvlande av känslor. Egenskaper: trög, seg, sprallig, vimsig, snabb, optimistisk, lugn, kamratlig, snål, långsam, vänlig, modig, sorgsen, lat, grym, hjälpsam, tjurig, kaxig, aggressiv, ordentlig, otålig, pessimistisk, pratglad, generös, pedantisk, sur, osäker, slarvig, artig…: Talanger: musikalisk, fantasifull…: Svagheter: stark rädsla för något, en fobi…: Framtidsdrömmar?: Hemlighet?: Det bästa som kan hända…: Det värsta som kan hända…: Självbild? Jag är stark, rädd, utanför, omtyckt, hjälpsam, snäll…: Eh.. Mall? 15 dec, 2013 22:10 |
|
Borttagen
|
</center>
Haha... 15 dec, 2013 23:01 |
|
Borttagen
|
(Inget)
16 dec, 2013 07:02 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Tarí Eärfalas
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 dec, 2013 08:08 |
|
Borttagen
|
16 dec, 2013 08:43 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen