Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] One Direction

Forum > Off Topic > One Direction

1 2 3 ... 655 656 657 ... 1330 1331 1332
Användare Inlägg
Bombarda
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Bombarda:
Liam skrev på deras facebook sida att om några dagar kommer dem berätta något spännande för alla fans

Kanske handlar det om deras nya album? :3 Det ska väl typ komma nu i slutet av sommaren.

kanske det ja
Aa det ska de♥

Kärlek till alla!

21 aug, 2012 16:17

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Bombarda:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Bombarda:
Liam skrev på deras facebook sida att om några dagar kommer dem berätta något spännande för alla fans

Kanske handlar det om deras nya album? :3 Det ska väl typ komma nu i slutet av sommaren.

kanske det ja
Aa det ska de♥

Längtar! ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 aug, 2012 16:18

Bombarda
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Bombarda:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Bombarda:
Liam skrev på deras facebook sida att om några dagar kommer dem berätta något spännande för alla fans

Kanske handlar det om deras nya album? :3 Det ska väl typ komma nu i slutet av sommaren.

kanske det ja
Aa det ska de♥

Längtar! ♥

du är nt den ända xD ♥

Kärlek till alla!

21 aug, 2012 16:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Bombarda:
Liam skrev på deras facebook sida att om några dagar kommer dem berätta något spännande för alla fans

Kanske handlar det om deras nya album? :3 Det ska väl typ komma nu i slutet av sommaren.

Det kommer den 13 november. Deras nya singel släpps 1 september

21 aug, 2012 16:22

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F1w4ux.png

This is the kind of people that I have to deal with.. x-x

21 aug, 2012 16:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F1w4ux.png

This is the kind of people that I have to deal with.. x-x

varför slutar h*n inte bara gilla sidan? o.o

21 aug, 2012 16:40

Borttagen

Avatar


Ellie Lovegood: Jag vet inte. :'s

21 aug, 2012 16:49

Josefin_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av superman:
Skrivet av Josefin_Weasley:
Zayn Drunk looool XD

Jag kanske inte borde skratta innan jag har sett videon, men men.
Tycker bara att hela grejen att det blir så stort Drama är väldigt lol.
För vi Directioners kan såklart inte bara skratta åt honom. Nejnej, vi är Directioners, vi måste bråka om allt som händer.
Det tycker jag är extremt löjligt och jag sitter och skrattar åt dramat innan jag ens har sett videon.
Det är ju lite stelt att videon tydligen har filmats medan han var tillsammans med Perrie. Folk uppfattar det väl antingen som att han var otrogen eller att det aldrig var ett riktigt förhållande, och båda dom leder rätt lätt till drama. Men jag fattar inte varför folk ska bråka. Alls, liksom.
Också hahahahaha, så sjukt att den är filmad genom ett sånt där fisheye man har i dörrar.... Killarna får seriöst inget privatliv.
Jag fattade seriöst inget av videon när jag såg den. Och för att vara ärligt bryr jag mig inte. Förlåt om jag låter typ dryg, jag menar bara att jag inte orkar bry mig. De flesta gör konstiga saker när de är fulla och med tanke på hur gammal han är är det inte förvånande att han är full.

Men annars håller jag med dig. Att någon har fått tag på en sån video är sjukt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F94e65c9dd51169e86842f31c8bf6b7a2%2Ftumblr_n37qf0HvLe1t0k45mo1_500.gif

21 aug, 2012 19:18

Borttagen

Avatar

+2


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F2upg37t.gif
...just had to bring it back.

21 aug, 2012 19:37

Solkatten
Elev

Avatar


^ Hahah. x'D

Skrivet av Josefin_Weasley:
Skrivet av superman:
Skrivet av Josefin_Weasley:
Zayn Drunk looool XD

Jag kanske inte borde skratta innan jag har sett videon, men men.
Tycker bara att hela grejen att det blir så stort Drama är väldigt lol.
För vi Directioners kan såklart inte bara skratta åt honom. Nejnej, vi är Directioners, vi måste bråka om allt som händer.
Det tycker jag är extremt löjligt och jag sitter och skrattar åt dramat innan jag ens har sett videon.
Det är ju lite stelt att videon tydligen har filmats medan han var tillsammans med Perrie. Folk uppfattar det väl antingen som att han var otrogen eller att det aldrig var ett riktigt förhållande, och båda dom leder rätt lätt till drama. Men jag fattar inte varför folk ska bråka. Alls, liksom.
Också hahahahaha, så sjukt att den är filmad genom ett sånt där fisheye man har i dörrar.... Killarna får seriöst inget privatliv.
Jag fattade seriöst inget av videon när jag såg den. Och för att vara ärligt bryr jag mig inte. Förlåt om jag låter typ dryg, jag menar bara att jag inte orkar bry mig. De flesta gör konstiga saker när de är fulla och med tanke på hur gammal han är är det inte förvånande att han är full.

Men annars håller jag med dig. Att någon har fått tag på en sån video är sjukt.

Vadå för video? O.o

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 aug, 2012 19:45

1 2 3 ... 655 656 657 ... 1330 1331 1332

Forum > Off Topic > One Direction

Du får inte svara på den här tråden.