Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6556 6557 6558 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Mamma; "Du måste vara uppe länge på nätterna om du sover så här länge på dagarna..."

Jag; https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2Fztxg8h.png xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

8 aug, 2012 12:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av baramin:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av baramin:
Folk som säger att det är skönt efter att ha tränat. Vilken del menar de? Den där man knappt kan gå? Den när man ser sig i spegeln och märker att man ser ut som Gollum och Dunderklumpens son? Där man dricker tretusen glas vatten och det fortfarande känns som Sahara i käften på en? Den där man inte får av sig sportbhn pga för blöt? Let me know.
Hälsningar,
Vill dö.


Hur länge har du tränat? Jag tycker det är skönt att träna. Får panik och börjar nästan gråta när jag inte får träna. I början kände jag som dig med efter en stund kunde jag verkligen inte sluta
Haha, jadu. Har tränat mer regelbundet i typ.. en vecka. Stolt.


haha, men då förstår jag varför du känner som du gör. Efter några veckor kommer du säkert inte kunna sluta träna lycka till i alla fall..

8 aug, 2012 13:01

Ginny00
Elev

Avatar

+1


Jag har nyss dammsugit tre rum. Vuxenpoäng kanske.

8 aug, 2012 13:04

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag har nyss dammsugit tre rum. Vuxenpoäng kanske.

Jag har några gånger dammsugit nästan hela nedervåningen.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

8 aug, 2012 13:30

Borttagen

Avatar


Stina är dum!

8 aug, 2012 13:50

Borttagen

Avatar


vad i helmutt! Min käre bror laddar ner massa skit och sidor laddar prima men när det kommer till youtube videos då tar det minsann tusen år.. :o

8 aug, 2012 14:03

Borttagen

Avatar


VARFÖR FINNS DET BARA DAKINE-RYGGSÄCKAR I HELA STAN!?

Blev tvungen att köpa en sån, jag måste ha en ryggsäck. Men varför finns det bara Dakine?

8 aug, 2012 14:13

Borttagen

Avatar


Ska bada i badtunnan nu

8 aug, 2012 14:24

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
VARFÖR FINNS DET BARA DAKINE-RYGGSÄCKAR I HELA STAN!?

Blev tvungen att köpa en sån, jag måste ha en ryggsäck. Men varför finns det bara Dakine?

Köp online istället.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

8 aug, 2012 14:27

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


RADIO 14:40, om 10 min.

speech!

8 aug, 2012 14:27

1 2 3 ... 6556 6557 6558 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.