@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 aug, 2012 12:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: Skrivet av Borttagen: Haha, jadu. Har tränat mer regelbundet i typ.. en vecka. Stolt. Skrivet av baramin: Folk som säger att det är skönt efter att ha tränat. Vilken del menar de? Den där man knappt kan gå? Den när man ser sig i spegeln och märker att man ser ut som Gollum och Dunderklumpens son? Där man dricker tretusen glas vatten och det fortfarande känns som Sahara i käften på en? Den där man inte får av sig sportbhn pga för blöt? Let me know. Hälsningar, Vill dö. Hur länge har du tränat? Jag tycker det är skönt att träna. Får panik och börjar nästan gråta när jag inte får träna. I början kände jag som dig med efter en stund kunde jag verkligen inte sluta haha, men då förstår jag varför du känner som du gör. Efter några veckor kommer du säkert inte kunna sluta träna 8 aug, 2012 13:01 |
|
Ginny00
Elev |
Jag har nyss dammsugit tre rum.
8 aug, 2012 13:04 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har några gånger dammsugit nästan hela nedervåningen. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 aug, 2012 13:30 |
|
Borttagen
|
Stina är dum!
8 aug, 2012 13:50 |
|
Borttagen
|
vad i helmutt! Min käre bror laddar ner massa skit och sidor laddar prima men när det kommer till youtube videos då tar det minsann tusen år.. :o
8 aug, 2012 14:03 |
|
Borttagen
|
VARFÖR FINNS DET BARA DAKINE-RYGGSÄCKAR I HELA STAN!?
Blev tvungen att köpa en sån, jag måste ha en ryggsäck. Men varför finns det bara Dakine? 8 aug, 2012 14:13 |
|
Borttagen
|
Ska bada i badtunnan nu
8 aug, 2012 14:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: VARFÖR FINNS DET BARA DAKINE-RYGGSÄCKAR I HELA STAN!? Blev tvungen att köpa en sån, jag måste ha en ryggsäck. Men varför finns det bara Dakine? Köp online istället. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 aug, 2012 14:27 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
RADIO 14:40, om 10 min.
speech! 8 aug, 2012 14:27 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen