@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
MWAH! min kompis ska få besök av det okända imorgon. *intresserad*
8 aug, 2012 12:17 |
|
gedric
Elev |
jag ska på fotboll i fyra dagar och jag känner ingen som ska med på de lägret speciellt bra ;( typiskt...
Harry är awesome !
8 aug, 2012 12:20 |
|
Sara Weasley!
Elev |
8 aug, 2012 12:25 |
|
baramin
Elev |
Folk som säger att det är skönt efter att ha tränat. Vilken del menar de? Den där man knappt kan gå? Den när man ser sig i spegeln och märker att man ser ut som Gollum och Dunderklumpens son? Där man dricker tretusen glas vatten och det fortfarande känns som Sahara i käften på en? Den där man inte får av sig sportbhn pga för blöt? Let me know.
Hälsningar, Vill dö. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 8 aug, 2012 12:27 |
|
Borttagen
|
Min bästis tycker att glitrande vapyrer är bögigt...
8 aug, 2012 12:31 |
|
Borttagen
|
8 aug, 2012 12:33 |
|
Borttagen
|
Woop Woop, idag ska jag på introduktionskurs för övningskörning!
Så snart gör jag Sveriges vägar osäkra. 8 aug, 2012 12:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av baramin: Folk som säger att det är skönt efter att ha tränat. Vilken del menar de? Den där man knappt kan gå? Den när man ser sig i spegeln och märker att man ser ut som Gollum och Dunderklumpens son? Där man dricker tretusen glas vatten och det fortfarande känns som Sahara i käften på en? Den där man inte får av sig sportbhn pga för blöt? Let me know. Hälsningar, Vill dö. Hur länge har du tränat? Jag tycker det är skönt att träna. Får panik och börjar nästan gråta när jag inte får träna. I början kände jag som dig med efter en stund kunde jag verkligen inte sluta 8 aug, 2012 12:40 |
|
MystiqueRed
Elev |
JEREMY RENNER SKA TA EN PAUS I SKÅDESPELANDET OCH JAG ÄR SÅ GRYMT BESVIKEN PÅ MIG SJÄLV SOM BÖRJADE GRÅTA NÄR JAG SÅG DET... I LOVE HIM FFS!! Don't do this to me
Får låtsas att han kramar mig här ![]() 8 aug, 2012 12:49 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha, jadu. Har tränat mer regelbundet i typ.. en vecka. Stolt.Skrivet av baramin: Folk som säger att det är skönt efter att ha tränat. Vilken del menar de? Den där man knappt kan gå? Den när man ser sig i spegeln och märker att man ser ut som Gollum och Dunderklumpens son? Där man dricker tretusen glas vatten och det fortfarande känns som Sahara i käften på en? Den där man inte får av sig sportbhn pga för blöt? Let me know. Hälsningar, Vill dö. Hur länge har du tränat? Jag tycker det är skönt att träna. Får panik och börjar nästan gråta när jag inte får träna. I början kände jag som dig med efter en stund kunde jag verkligen inte sluta she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 8 aug, 2012 12:57 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen