Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6554 6555 6556 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Tuggrus
Elev

Avatar


Ska ner på stan om en timme för att träffa tandläkaren.. D:

MUMS!

8 aug, 2012 09:26

dillen99
Elev

Avatar


Jag är välldigt trött just nu men får inte sova längre.

Man mikham to ra dar aghosh giram <3

8 aug, 2012 09:56

Caius
Elev

Avatar


Jag hatar att skriva rubriker och att skriva ämnen på mail.
Speciellt på mail.
Varför går det aldrig!?

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

8 aug, 2012 10:13

Tuggrus
Elev

Avatar


Hos tandläkaren nu.. Andra gången jag går hit själv och så nervöst..

MUMS!

8 aug, 2012 10:44

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av EmahS:
I'm back. Iallafall lite.

Men nu sitter jag i bilen påväg till Göteborg för att se Barcelona - Manchester United ikväll.
Om någon ser mig på stan i Götet så hälsa för tusan. Eller skriv en uggla om du vill ses.


TacosPanda skulle dit såg jag på anslagstavlan och ville att man skulle uggla henne om man skulle dit ^^'

Men du gör som du vill

8 aug, 2012 10:47

smartbabe
Elev

Avatar




-

Tuggrus Också rädd för tandläkaren ?
Nämen jag tycker faktiskt det är lättare att gå till tandläkaren själv, än med en förälder, fast det är grymt läskigt. ^^
Var inte nervös, det går oftast bra!


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F14ijytj.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F2z71vec.gif

8 aug, 2012 10:50

Borttagen

Avatar


Asså omg. ♥

När jag ar på spåkresa i Oxford i juli, så var det två tvillingar där från Kina som typ beundrade mig eller något. O.o
Hela tiden när jag gick förbi dem så blev dem jätteglada och log skitstort och vinkade, och jag vinka ju tillbaka såklart och log, men det kändes lite konstigt att de reagerade sådär.. Jag hade liksom aldrig pratat med dom.. Så varför blev de så glada av att se mig?

Men jaja, jag tyckte de betedde sig ganska gulligt när de gjorde så och sen en dag när jag var påväg till skolan så kom de fram till mig och ville ta kort med mig. De ville även ha mitt namn och efternamn, mitt födelsedatum, min adress, mitt telefonnummer/mobilnummer och min emailadress. Sen gav de mig ett papper som de hade fyllt i själva, och där stog deras mail, deras adress(fast på kinesiska ), deras telefonnummer och mobilnummer, deras födelsedatum, etc. Och så stog det typ olika saker som de gillar, för på pappret stog det typ ''favoritmat'', ''favoritsport'', ''favoritkändis'' och sånt och då hade de skrivit att Harry Potter var deras favorit bok och favoritfilmer.
Och så gillar de både Justin Bieber(omg♥) och Tom Felton!

Sen på baksidan av pappret hade de skrivit såhär:
We are best friends.
I will send email to you.
If you want to come to china, please tell me. I will meet you in the airport.
I hope you can be happy everyday.
/Emily & Helen.


Asså omggg.. Och nu tittade jag min mail, och då hade jag fått ett mail från dom. Jag ba OMG, DE SKICKADE VERKLIGEN ETT MEDDELANDE.
Haha, för jag trodde inte att de faktiskt skulle göra det.. o.o

Haha, asså de är bara för söta. ♥

EDIT: Omg juste. Sen fick jag en liten present från dom, det var typ någon lyckosak tror jag, såg ut som ett typ mobilsmycke eller något.

Sen dagen när jag hade fått deras papper och presenten så när jag var i skolan så satt jag brevid en tjej från kina(som jag hade fått en nyckelring av också, vet inte varför o.o), och hon frågade om det var från dom och när jag sa ja så berättade hon att de hade velat ta kort med mig jättelänge och att de verkar gilla mig(hon var i samma värdfamilj som dem).

Asså gud, jag blir så rörd, haha. Jag hade ju inte pratat med dem alls innan de kom fram till mig och ville veta allt om mig och gav mig pappret och presenten. Haha. ♥

8 aug, 2012 11:01

Obliviate_
Elev

Avatar


Ska snart åka till en kompis.. Ska med o hämta hennes barn på dagis sen. Ska bli spännande. Sist glodde dom på mig som att jag skulle kidnappa dagisbarnen -.-

8 aug, 2012 12:04

Moy.GinnyWeasley
Elev

Avatar


Ekkis: Kineser är super snälla, iallefall de jag har träffat! Var på läger och då var det några 16-18 åriga kineser där med någon av deras mamma. De var på resa i scandinavien. Jag och min kompis brukade vinka till 2 av dem och de gjorde det tillbaka glatt varje gång
Sen åkte de hem tidigare än oss, och gick och gav presenter till några, jag fick en sån där kinesisk hår pinne, en nyckelring med en fisk på och en pin med en tjej på xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F34rayrn.jpg

8 aug, 2012 12:14

Dracossister
Elev

Avatar


Ska tälta med två kompisar idag.

http://flamelumos.blogspot.fi/

8 aug, 2012 12:15

1 2 3 ... 6554 6555 6556 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.