@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men åk längre bort än ditt kvarter och fråga? Man kan ju tvätta bilar också, eller sälja bullar som man bakat. Har redan sökt över 100 sommarjobb och inte fått ett enda. Jag har också grannar som hyr folk som klipper deras gräs osv, samma sak med hundar Tack för alla tips i alla fall! Det är sant! Åh!! Det får mig att komma ihåg att om jag tvätta pappas bilar skulle jag få 200 kr i förrigår Men bra idée, imorgon ska jag åka iväg en bit och kolla läget welll... TACK 8 aug, 2012 01:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Bra, lycka till! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Men åk längre bort än ditt kvarter och fråga? Man kan ju tvätta bilar också, eller sälja bullar som man bakat. Har redan sökt över 100 sommarjobb och inte fått ett enda. Jag har också grannar som hyr folk som klipper deras gräs osv, samma sak med hundar Tack för alla tips i alla fall! Det är sant! Åh!! Det får mig att komma ihåg att om jag tvätta pappas bilar skulle jag få 200 kr i förrigår Men bra idée, imorgon ska jag åka iväg en bit och kolla läget welll... TACK 8 aug, 2012 01:14 |
|
Borttagen
|
^ tack
8 aug, 2012 01:17 |
|
Borttagen
|
Jag drar mig till sängs nu. God natt alla mugglisar!
8 aug, 2012 02:09 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vill sova men kan inte!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 aug, 2012 02:46 |
|
Conflate
Elev |
8 aug, 2012 07:04 |
|
MizzNina
Elev |
Atchoo Atchoo Atchoo Prosit.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 8 aug, 2012 08:37 |
|
Borttagen
|
8 aug, 2012 08:43 |
|
EmahS
Elev |
I'm back. Iallafall lite.
Men nu sitter jag i bilen påväg till Göteborg för att se Barcelona - Manchester United ikväll. Om någon ser mig på stan i Götet så hälsa för tusan. Eller skriv en uggla om du vill ses.
8 aug, 2012 08:55 |
|
Borttagen
|
Alltså av någon anledning sitter jag och skriver en fanfiction även fast jag sa att jag inte skulle påbörja en ny förrän jag var kar med den andra.
Jag sitter och argumenterar för och emot mig själv. o.o Men det är bara en oneshort så det är lugnt. 8 aug, 2012 08:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen