@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Testa att sova. :3Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Varför? :O Jag är typ ledsen. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Varför? :O Jag är typ ledsen. Vet inte :O 8 aug, 2012 00:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Testa att sova. :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Varför? :O Jag är typ ledsen. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Varför? :O Jag är typ ledsen. Vet inte :O Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Testa att sova. :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Varför? :O Jag är typ ledsen. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Varför? :O Jag är typ ledsen. Vet inte :O Ska det! 8 aug, 2012 00:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Good call!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Testa att sova. :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Varför? :O Jag är typ ledsen. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Varför? :O Jag är typ ledsen. Vet inte :O Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Testa att sova. :3 Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Varför? :O Jag är typ ledsen. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Varför? :O Jag är typ ledsen. Vet inte :O Ska det! 8 aug, 2012 00:51 |
|
Borttagen
|
Godnatt Mugglis ♥
8 aug, 2012 00:52 |
|
Solkatten
Elev |
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Question to discuss: whats the best swear word? You: håll käften. Stranger: Precis You: what?! You: xD Stranger: Svensk? You: ja o.o Stranger: Hahah Älskar när man träffar på en svensk på Omegle sådär random x'D Dessutom var hon en directioner! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 aug, 2012 00:53 |
|
Borttagen
|
Jag försöker verkligen få ihop pengar men vill inte fråga mina föräldrar om pengar för dom har lagt ner över 100 000 kronor de senaste tiden på olyckshändelser och annat skit. Åh, hur får jag ihop 700 kr?
8 aug, 2012 00:55 |
|
Trezzan
Elev |
8 aug, 2012 00:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fråga grannar och liknande om du kan klippa gräs, rasta hundar odyl. ^^Jag försöker verkligen få ihop pengar men vill inte fråga mina föräldrar om pengar för dom har lagt ner över 100 000 kronor de senaste tiden på olyckshändelser och annat skit. Åh, hur får jag ihop 700 kr? 8 aug, 2012 01:02 |
|
Borttagen
|
Har redan sökt över 100 sommarjobb och inte fått ett enda. Jag har också grannar som hyr folk som klipper deras gräs osv, samma sak med hundar
Tack för alla tips i alla fall! 8 aug, 2012 01:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Men åk längre bort än ditt kvarter och fråga? Man kan ju tvätta bilar också, eller sälja bullar som man bakat. Har redan sökt över 100 sommarjobb och inte fått ett enda. Jag har också grannar som hyr folk som klipper deras gräs osv, samma sak med hundar Tack för alla tips i alla fall! 8 aug, 2012 01:08 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen