@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Borttagen: Jag fyller år om exakt tre veckor. Det kommer bli den värsta födelsedagen någonsin. :c ---- Edit: I'm now 1/4 Master of Mugglis. Varför den värsta födelsedagen? ----- Grattis För att min depression kommer förstöra hela dagen, kommer inte kunna ''njuta'' av dagen och presenterna, etc. Tack! 7 aug, 2012 23:51 |
|
Borttagen
|
Vet någon närmsta ikeat från Gotland?
7 aug, 2012 23:53 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Borttagen: Jag fyller år om exakt tre veckor. Det kommer bli den värsta födelsedagen någonsin. :c ---- Edit: I'm now 1/4 Master of Mugglis. Varför den värsta födelsedagen? ----- Grattis För att min depression kommer förstöra hela dagen, kommer inte kunna ''njuta'' av dagen och presenterna, etc. Tack! Nej, vad tråkigt Att fylla år ska ju vara roligt , att dagen förstöras av en depression är inte kul, vet inte hur det är tt vara deprimerad, men stackare! Varse
7 aug, 2012 23:56 |
|
Borttagen
|
god natt!
8 aug, 2012 00:12 |
|
Borttagen
|
Åh, jag är så himla ytlig så det inte finns!
8 aug, 2012 00:12 |
|
Borttagen
|
Jag har KRAAAAAMP!
8 aug, 2012 00:43 |
|
Borttagen
|
Jag är typ ledsen.
8 aug, 2012 00:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Varför? :OJag är typ ledsen. 8 aug, 2012 00:46 |
|
Tuggrus
Elev |
wtf=var är båten?
MUMS! 8 aug, 2012 00:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Varför? :O Jag är typ ledsen. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Varför? :O Jag är typ ledsen. Vet inte :O 8 aug, 2012 00:47 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen