Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6551 6552 6553 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av ginnyw123:
Skrivet av Borttagen:
Jag fyller år om exakt tre veckor.

Det kommer bli den värsta födelsedagen någonsin. :c

----

Edit: I'm now 1/4 Master of Mugglis.

Varför den värsta födelsedagen?

-----

Grattis

För att min depression kommer förstöra hela dagen, kommer inte kunna ''njuta'' av dagen och presenterna, etc.

Tack!

7 aug, 2012 23:51

Borttagen

Avatar


Vet någon närmsta ikeat från Gotland?

7 aug, 2012 23:53

ginnyw123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ginnyw123:
Skrivet av Borttagen:
Jag fyller år om exakt tre veckor.

Det kommer bli den värsta födelsedagen någonsin. :c

----

Edit: I'm now 1/4 Master of Mugglis.

Varför den värsta födelsedagen?

-----

Grattis

För att min depression kommer förstöra hela dagen, kommer inte kunna ''njuta'' av dagen och presenterna, etc.

Tack!

Nej, vad tråkigt
Att fylla år ska ju vara roligt , att dagen förstöras av en depression är inte kul, vet inte hur det är tt vara deprimerad, men stackare!

Varse

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2m3nyh1.jpg

7 aug, 2012 23:56

Borttagen

Avatar


god natt!

8 aug, 2012 00:12

Borttagen

Avatar


Åh, jag är så himla ytlig så det inte finns!

8 aug, 2012 00:12

Borttagen

Avatar


Jag har KRAAAAAMP!

8 aug, 2012 00:43

Borttagen

Avatar


Jag är typ ledsen.

8 aug, 2012 00:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag är typ ledsen.
Varför? :O

8 aug, 2012 00:46

Tuggrus
Elev

Avatar


wtf=var är båten?

MUMS!

8 aug, 2012 00:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag är typ ledsen.
Varför? :O
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag är typ ledsen.
Varför? :O

Vet inte :O

8 aug, 2012 00:47

1 2 3 ... 6551 6552 6553 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.