@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
t i l d a
Elev |
Okej, vet att jag har bett om detta förrut, men snälla kan någon kommentera på min novell så att jag kan lägga upp ett nytt kapitel? Kommer inte vara hemma imorgon så jag kommer inte kunna lägga upp imorgon, förutom på morgonen om jag har tid.
Så blir tacksam om någon bara kommenterar, ni behöver inte läsa (givetvis får ni det om ni vill http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21605&page=30#p1321548
7 aug, 2012 23:16 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag fyller år om exakt tre veckor. Det kommer bli den värsta födelsedagen någonsin. :c ---- Edit: I'm now 1/4 Master of Mugglis. Varför den värsta födelsedagen? ----- Grattis
7 aug, 2012 23:19 |
|
Borttagen
|
YOU'RE MY HERO! thanks. jag tar den som profilbild, får jag? 7 aug, 2012 23:21 |
|
Obliviate_
Elev |
jag googlade just beteendet hos en grisknorr.
7 aug, 2012 23:28 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: YOU'RE MY HERO! thanks. jag tar den som profilbild, får jag? Gör det! Jag tyckte den blev sjukligt snygg också! 7 aug, 2012 23:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: YOU'RE MY HERO! thanks. jag tar den som profilbild, får jag? Gör det! Jag tyckte den blev sjukligt snygg också! Den blev ju det, så 7 aug, 2012 23:35 |
|
Borttagen
|
Jag är hyperaktiv och borde nog egentligen sova men jag vill inte inte sova för det är tråkigt. BLÄHH!! Snälla jag behöver någon som kan göra så att all min energi försvinner och jag blir trött.. BLÄÄ!!!! Jag vill sovasovasovasovasoveliasovasova.. För det ä gött! Inte ens Axel svarar på mina sms längre, fatta att jag känner ig fkn mobbad.. BLÄÄ!!!! Snälla ngn. Kan inte skriva på min ff, för jag tror att det kmr att blir fel då, OBS! Skrev nyss inte bra, läsa ngn. JA, kanske det, det låter bra. hihiihhi♥3 Puss!
7 aug, 2012 23:42 |
|
Borttagen
|
I HAVE ALL THESE FEELS.
Hela helgen kommer nog vara epic... och det är ju snart. Jag måste våga, måste våga, måste våga. 7 aug, 2012 23:43 |
|
Borttagen
|
Hej jag är typ helt konstig.
7 aug, 2012 23:47 |
|
ikka
Elev |
7 aug, 2012 23:51 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen