@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnyw123
Elev |
7 aug, 2012 22:40 |
|
scarhead
Lärare |
7 aug, 2012 22:41 |
|
Borttagen
|
Ikväll känner jag mig lika flummig som Zabini i "En sommarlovskväll framför datorn" av Ida S
Nu ska jag läsa den för femte gången för att jag vill skratta :'D 7 aug, 2012 22:45 |
|
dillen99
Elev |
Jag saknar alla mina coola Ravenclawas vänner från min gamla profil! ♥
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 7 aug, 2012 22:48 |
|
Ida S
Lärare |
that's honestly so awesome Skrivet av Borttagen: Ikväll känner jag mig lika flummig som Zabini i "En sommarlovskväll framför datorn" av Ida S Nu ska jag läsa den för femte gången för att jag vill skratta :'D ♥ ♥ ♥ ♥ "we live together, and harry does all the cooking." 7 aug, 2012 22:48 |
|
Celebikai
Elev |
7 aug, 2012 22:52 |
|
Tuggrus
Elev |
Assåå.. vet inte alls vad jag ska ha på mig i morrn..
MUMS! 7 aug, 2012 22:54 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Assåå.. vet inte alls vad jag ska ha på mig i morrn.. Klä ut dig till en katt ^~^ nejmen, vart ska du? ![]()
7 aug, 2012 22:56 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Tuggrus: Assåå.. vet inte alls vad jag ska ha på mig i morrn.. Klä ut dig till en katt ^~^ nejmen, vart ska du? Ska till tandläkarn i morgon förmiddag och vill ha något bekvämt men inte "Mjukisbyxorstyle" utifall de får för sig att rycka ur tandställningen i morrn. MUMS! 7 aug, 2012 23:01 |
|
Borttagen
|
Jag fyller år om exakt tre veckor.
Det kommer bli den värsta födelsedagen någonsin. :c ---- Edit: I'm now 1/4 Master of Mugglis. 7 aug, 2012 23:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen