Smultronklubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
glina2: du menar verklige INTE va?
4 apr, 2013 15:39 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
vet ni vad
jag stör mig VÄLDIGT MYCKET på grävmaskinen utan för mitt hus ,den har ståt här sedan jag vaknade,kul ljud att vakna till föresten *blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 4 apr, 2013 15:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av chokladgrodan:D: vet ni vad jag stör mig VÄLDIGT MYCKET på grävmaskinen utan för mitt hus ,den har ståt här sedan jag vaknade,kul ljud att vakna till föresten Jag brukar alltid vakna vid skrik, hög musik och ut av en traktor. I Japan var det inte alls så. Det var mer att man hörde ljuden av roliga karuseler och massa skratt. 4 apr, 2013 15:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av chokladgrodan:D: vet ni vad jag stör mig VÄLDIGT MYCKET på grävmaskinen utan för mitt hus ,den har ståt här sedan jag vaknade,kul ljud att vakna till föresten vad jobbigt D: 4 apr, 2013 15:46 |
|
Borttagen
|
Snart ska jag ut och gå med en kille som heter Kim.
4 apr, 2013 15:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Snart ska jag ut och gå med en kille som heter Kim. får du hade det så kul 4 apr, 2013 15:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Snart ska jag ut och gå med en kille som heter Kim. får du hade det så kul Ja. Vi ska till Ica ;_; 4 apr, 2013 15:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Snart ska jag ut och gå med en kille som heter Kim. får du hade det så kul Ja. Vi ska till Ica ;_; okej 4 apr, 2013 15:52 |
|
Borttagen
|
4 apr, 2013 16:13 |
|
luna, lily
Elev |
ASSÅ mollylisa fick du brevet på riktigt och Hr såg hagrid ut. Jag menar han såg väl inte ut som han i filmen
GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3
4 apr, 2013 18:21 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen