Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Smultronklubben

Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben

1 2 3 ... 654 655 656 ... 825 826 827
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


glina2: du menar verklige INTE va? sak samma iaf skönt det att du inte behöver hämta honom

4 apr, 2013 15:39

chokladgrodan:D
Elev

Avatar


vet ni vad
jag stör mig VÄLDIGT MYCKET på grävmaskinen utan för mitt hus ,den har ståt här sedan jag vaknade,kul ljud att vakna till föresten

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

4 apr, 2013 15:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av chokladgrodan:D:
vet ni vad
jag stör mig VÄLDIGT MYCKET på grävmaskinen utan för mitt hus ,den har ståt här sedan jag vaknade,kul ljud att vakna till föresten


Jag brukar alltid vakna vid skrik, hög musik och ut av en traktor.

I Japan var det inte alls så. Det var mer att man hörde ljuden av roliga karuseler och massa skratt.

4 apr, 2013 15:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av chokladgrodan:D:
vet ni vad
jag stör mig VÄLDIGT MYCKET på grävmaskinen utan för mitt hus ,den har ståt här sedan jag vaknade,kul ljud att vakna till föresten

vad jobbigt D:

4 apr, 2013 15:46

Borttagen

Avatar


Snart ska jag ut och gå med en kille som heter Kim.

4 apr, 2013 15:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Snart ska jag ut och gå med en kille som heter Kim.

får du hade det så kul

4 apr, 2013 15:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Snart ska jag ut och gå med en kille som heter Kim.

får du hade det så kul


Ja. Vi ska till Ica ;_;

4 apr, 2013 15:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Snart ska jag ut och gå med en kille som heter Kim.

får du hade det så kul


Ja. Vi ska till Ica ;_;

okej

4 apr, 2013 15:52

Borttagen

Avatar


4 apr, 2013 16:13

luna, lily
Elev

Avatar


ASSÅ mollylisa fick du brevet på riktigt och Hr såg hagrid ut. Jag menar han såg väl inte ut som han i filmen

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F64%2F1a18.gif GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3

4 apr, 2013 18:21

1 2 3 ... 654 655 656 ... 825 826 827

Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben

Du får inte svara på den här tråden.