@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks_xD
Elev |
7 aug, 2012 22:28 |
|
Ronald Weasley
Elev |
![]() I just felt like posting that was the thing to do! 4 all U haterz out dere 7 aug, 2012 22:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ginnyw123: M.Potter: Varför var jag just Wormtail...?;( Jag venne, jag tog bara nån random ;D 7 aug, 2012 22:32 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Smutsen: Skrivet av Ida S: NÅGON SOM VILL KRAMAS? JAG TYCKER ALLA KAN HA EN STOR OCH MYSIG MUGGLISGRUPPKRAM JAAA DET LÅTER MYSIGT ![]() EDIT: HAHA scarhead JAG VAR SÅ LÅNGSAM MED ATT SVARA ATT JAG INTE HANN SE DITT SVARHAHA PÅ ALLVAR GROUP HUG GIF TWIN! "we live together, and harry does all the cooking." 7 aug, 2012 22:32
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 7 kl. 22:33
|
|
Twix
Elev |
7 aug, 2012 22:33 |
|
Ida S
Lärare |
"we live together, and harry does all the cooking." 7 aug, 2012 22:33 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: M.Potter: Varför var jag just Wormtail...?;( Jag venne, jag tog bara nån random ;D Haha, det spelar ingen roll egentligen;D Det var ju kul att ha "uggleduell/uggleslagsmål" på skoj
7 aug, 2012 22:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: M.Potter: Varför var jag just Wormtail...?;( Jag venne, jag tog bara nån random ;D Haha, det spelar ingen roll egentligen;D Det var ju kul att ha "uggleduell/uggleslagsmål" på skoj Ah, iaf när man vinner xD jag är en väldigt dålig förlorare förstår du ;D 7 aug, 2012 22:37 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: M.Potter: Varför var jag just Wormtail...?;( Jag venne, jag tog bara nån random ;D Haha, det spelar ingen roll egentligen;D Det var ju kul att ha "uggleduell/uggleslagsmål" på skoj Ah, iaf när man vinner xD jag är en väldigt dålig förlorare förstår du ;D Tur att du vann då... Annars kanske jag skulle dött en plågsam död xD
7 aug, 2012 22:38 |
|
Borttagen
|
ginnyw123: troligen...
7 aug, 2012 22:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





JAG VAR SÅ LÅNGSAM MED ATT SVARA ATT JAG INTE HANN SE DITT SVAR


Mugglarportalen