@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Smutsen
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Solkatten: Jag har bestämt mig för att jag ska åka som utbytesstudent till London när jag är 18 år. Punkt. Tänk på hur mycket man kan få uppleva, shoppa, konserter att gå på etc. Jag bor i en "stad" där vi i princip bara har en bokhandel. Jag tänker dra till lilla London istället, för mig händer det massa där 7 aug, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: Jag och M.Potter har typ en uggleduell just nu xD Jag tror den blev till slagsmål nyss... Haha ja, det blev den xD Mohaha jag vann! xD Jag gav typ upp... Men Voldemort är ju starkast, typ. xD Ja, Wormtail har ju inte en chans xD 7 aug, 2012 22:04 |
|
ginnyw123
Elev |
7 aug, 2012 22:05 |
|
Ida S
Lärare |
NÅGON SOM VILL KRAMAS?
"we live together, and harry does all the cooking." 7 aug, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
Ida S:
You & I Could be like sonny & cher Honey & bears And You & I Could be like Aladdin & Jasmine Lets make it happen 7 aug, 2012 22:07 |
|
Obliviate_
Elev |
Peeps. vad ska jag göra ikväll?
7 aug, 2012 22:10 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Ida S: You & I Could be like sonny & cher Honey & bears And You & I Could be like Aladdin & Jasmine Lets make it happen HEJ ELLIE HEJ STOR KRAM PÅ DEJ ♥ VARFÖR VAR DET LÄNGE SEN VI PRATADE MED VARANDRA?! PS JAG KÄNNER ATT CAPS LOCK VERKLIGEN ÄR MIN GREJ DS "we live together, and harry does all the cooking." 7 aug, 2012 22:10 |
|
Smutsen
Elev |
Skrivet av Ida S: NÅGON SOM VILL KRAMAS? JAG TYCKER ALLA KAN HA EN STOR OCH MYSIG MUGGLISGRUPPKRAM 7 aug, 2012 22:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida S: Skrivet av Borttagen: Ida S: You & I Could be like sonny & cher Honey & bears And You & I Could be like Aladdin & Jasmine Lets make it happen HEJ ELLIE HEJ STOR KRAM PÅ DEJ ♥ VARFÖR VAR DET LÄNGE SEN VI PRATADE MED VARANDRA?! PS JAG KÄNNER ATT CAPS LOCK VERKLIGEN ÄR MIN GREJ DS CAPS LOCK IS THA SHIT HOHO I REALLY DUNO WHY, I'LL SEND AN OWL 7 aug, 2012 22:11 |
|
scarhead
Lärare |
7 aug, 2012 22:19 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen