@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag har bestämt mig för att jag ska åka som utbytesstudent till London när jag är 18 år. Punkt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 aug, 2012 21:45 |
|
Tonks_xD
Elev |
7 aug, 2012 21:47 |
|
Tuggrus
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Har tråkigt.. lol MUMS! 7 aug, 2012 21:52 |
|
ginnyw123
Elev |
7 aug, 2012 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ginnyw123: Jag och M.Potter har typ en uggleduell just nu xD Jag tror den blev till slagsmål nyss... 7 aug, 2012 21:54 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: Jag och M.Potter har typ en uggleduell just nu xD Jag tror den blev till slagsmål nyss... Haha ja, det blev den xD
7 aug, 2012 21:55 |
|
Smutsen
Elev |
Jag sitter och gråter hela tiden för jag tycker synd om Neville, Lupin och Tonks. Antingen är jag otroligt känslig igen eller så har böckerna blivit min nya värld...
7 aug, 2012 21:59 |
|
Borttagen
|
7 aug, 2012 22:00 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: Jag och M.Potter har typ en uggleduell just nu xD Jag tror den blev till slagsmål nyss... Haha ja, det blev den xD Mohaha jag vann! xD Jag gav typ upp... Men Voldemort är ju starkast, typ. xD
7 aug, 2012 22:01 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag har bestämt mig för att jag ska åka som utbytesstudent till London när jag är 18 år. Punkt. Tänk på hur mycket man kan få uppleva, shoppa, konserter att gå på etc. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 aug, 2012 22:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen