@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Dramione99: Oh my, detta är sjunde gången jag förlorar en duell emot Solkatten, haha. Undrar vad det beroe på....., xD Mohahaha I think that's the truth, yes ....... 7 aug, 2012 20:53 |
|
Ginny00
Elev |
Jag gör hundra saker just nu känns det som .-. 7 aug, 2012 20:55 |
|
baramin
Elev |
Varför har jag inga kompisar som gillar HP? Vill gå på mässan juuu.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 7 aug, 2012 21:21 |
|
Solkatten
Elev |
Jag älskar att få pengar när man duellerar!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 aug, 2012 21:23 |
|
Ginny00
Elev |
Undrar om man kan gå och sova nu utan att ses som dum i huvudet.. Är ganska sugen
7 aug, 2012 21:23 |
|
Trezzan
Elev |
http://www.youtube.com/watch?v=Mrk5skPpwAc
Tänk er Voldemort, kommer med familjen, jiddrar ni med Voldie så får ni tio man på er Övertröttshumor!
7 aug, 2012 21:24 |
|
Borttagen
|
Jag;; Ronja Rövardotter på dig jag kan svenska mwahahha.
Cleverbot;; Hermione Granger! Alltså den här gången hade jag inte ens nämnt Harry Potter... -.- 7 aug, 2012 21:24 |
|
Obliviate_
Elev |
Duällera mä mej?
(Yep. Jag stavar sådär dåligt med flit) 7 aug, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
*sitter och sjunger högt i lägenheten*
tänker: "Oj, nu skämmer jag ut mig inför mina grannar!" *kommer på att jag flyttar härifrån på fredag för att aldrig återvända så det gör inget* 7 aug, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
Jag är mördarsniglarnas värsta fiende
7 aug, 2012 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen