Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Smultronklubben

Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben

1 2 3 ... 653 654 655 ... 825 826 827
Användare Inlägg
mollylisa
Elev

Avatar


Jag har ingen bror.

4 apr, 2013 15:20

chokladgrodan:D
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av chokladgrodan:D:
vi diskuterar hur lång tid det kan ta att hämta sina bröder

okej jag behöver inte hämta min brosa han går i 9:an jag i 7:an
och min lillasyster går på en skola en bit ifrån våran högstadie och hon går i 6:an hon behöver inte hämtas


min lilebror är sju år

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

4 apr, 2013 15:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av chokladgrodan:D:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av chokladgrodan:D:
vi diskuterar hur lång tid det kan ta att hämta sina bröder

okej jag behöver inte hämta min brosa han går i 9:an jag i 7:an
och min lillasyster går på en skola en bit ifrån våran högstadie och hon går i 6:an hon behöver inte hämtas


min lilebror är sju år

okej jobbigt eller roligt?

4 apr, 2013 15:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av chokladgrodan:D:
vi diskuterar hur lång tid det kan ta att hämta sina bröder

okej jag behöver inte hämta min brosa han går i 9:an jag i 7:an
och min lillasyster går på en skola en bit ifrån våran högstadie och hon går i 6:an hon behöver inte hämtas


en ut av mina bröder går i nian och min älsta bror ska ta studenten.

4 apr, 2013 15:22

chokladgrodan:D
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av chokladgrodan:D:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av chokladgrodan:D:
vi diskuterar hur lång tid det kan ta att hämta sina bröder

okej jag behöver inte hämta min brosa han går i 9:an jag i 7:an
och min lillasyster går på en skola en bit ifrån våran högstadie och hon går i 6:an hon behöver inte hämtas


min lilebror är sju år

okej jobbigt eller roligt?


gissa vett ja

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

4 apr, 2013 15:22

mollylisa
Elev

Avatar


Jag har en lillasyster som går i ettan, och en lillasyster som är fem år, hon är i "får-jag-inte-som-jag-vill-så-skriker-jag" perioden

4 apr, 2013 15:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av chokladgrodan:D:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av chokladgrodan:D:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av chokladgrodan:D:
vi diskuterar hur lång tid det kan ta att hämta sina bröder

okej jag behöver inte hämta min brosa han går i 9:an jag i 7:an
och min lillasyster går på en skola en bit ifrån våran högstadie och hon går i 6:an hon behöver inte hämtas


min lilebror är sju år

okej jobbigt eller roligt?


gissa vett ja

ganska jobbigt?

Pansy_Sly : Okej

4 apr, 2013 15:25

chokladgrodan:D
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av chokladgrodan:D:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av chokladgrodan:D:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av chokladgrodan:D:
vi diskuterar hur lång tid det kan ta att hämta sina bröder

okej jag behöver inte hämta min brosa han går i 9:an jag i 7:an
och min lillasyster går på en skola en bit ifrån våran högstadie och hon går i 6:an hon behöver inte hämtas


min lilebror är sju år

okej jobbigt eller roligt?


gissa vett ja

ganska jobbigt?

Pansy_Sly : Okej



grattis du svarade rätt på enmiljons frågan!

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

4 apr, 2013 15:26

Borttagen

Avatar


chokladgrodan : Oh yeah Jag är miljonärxD

4 apr, 2013 15:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av chokladgrodan:D:
vi diskuterar hur lång tid det kan ta att hämta sina bröder

okej jag behöver inte hämta min brosa han går i 9:an jag i 7:an
och min lillasyster går på en skola en bit ifrån våran högstadie och hon går i 6:an hon behöver inte hämtas

Min bror är 27 år och bor i Oslo så jag behöver verkligen hämta honom VARJE dag!

4 apr, 2013 15:38

1 2 3 ... 653 654 655 ... 825 826 827

Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben

Du får inte svara på den här tråden.