Smultronklubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mollylisa
Elev |
Jag har ingen bror.
4 apr, 2013 15:20 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av chokladgrodan:D: vi diskuterar hur lång tid det kan ta att hämta sina bröder okej och min lillasyster går på en skola en bit ifrån våran högstadie och hon går i 6:an hon behöver inte hämtas min lilebror är sju år *blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 4 apr, 2013 15:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av chokladgrodan:D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av chokladgrodan:D: vi diskuterar hur lång tid det kan ta att hämta sina bröder okej och min lillasyster går på en skola en bit ifrån våran högstadie och hon går i 6:an hon behöver inte hämtas min lilebror är sju år okej 4 apr, 2013 15:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av chokladgrodan:D: vi diskuterar hur lång tid det kan ta att hämta sina bröder okej och min lillasyster går på en skola en bit ifrån våran högstadie och hon går i 6:an hon behöver inte hämtas en ut av mina bröder går i nian och min älsta bror ska ta studenten. 4 apr, 2013 15:22 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av chokladgrodan:D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av chokladgrodan:D: vi diskuterar hur lång tid det kan ta att hämta sina bröder okej och min lillasyster går på en skola en bit ifrån våran högstadie och hon går i 6:an hon behöver inte hämtas min lilebror är sju år okej gissa vett ja *blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 4 apr, 2013 15:22 |
|
mollylisa
Elev |
Jag har en lillasyster som går i ettan, och en lillasyster som är fem år, hon är i "får-jag-inte-som-jag-vill-så-skriker-jag" perioden
4 apr, 2013 15:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av chokladgrodan:D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av chokladgrodan:D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av chokladgrodan:D: vi diskuterar hur lång tid det kan ta att hämta sina bröder okej och min lillasyster går på en skola en bit ifrån våran högstadie och hon går i 6:an hon behöver inte hämtas min lilebror är sju år okej gissa vett ja ganska jobbigt? Pansy_Sly : Okej 4 apr, 2013 15:25 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av chokladgrodan:D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av chokladgrodan:D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av chokladgrodan:D: vi diskuterar hur lång tid det kan ta att hämta sina bröder okej och min lillasyster går på en skola en bit ifrån våran högstadie och hon går i 6:an hon behöver inte hämtas min lilebror är sju år okej gissa vett ja ganska jobbigt? Pansy_Sly : Okej grattis du svarade rätt på enmiljons frågan! *blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 4 apr, 2013 15:26 |
|
Borttagen
|
chokladgrodan
4 apr, 2013 15:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av chokladgrodan:D: vi diskuterar hur lång tid det kan ta att hämta sina bröder okej och min lillasyster går på en skola en bit ifrån våran högstadie och hon går i 6:an hon behöver inte hämtas Min bror är 27 år och bor i Oslo så jag behöver verkligen hämta honom VARJE dag! 4 apr, 2013 15:38 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen