Dagens kramar går till...
Forum > Off Topic > Dagens kramar går till...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
CFscout241
Elev |
linda o gustav
愛麗絲,你是我的一切 15 mar, 2015 07:48 |
|
Borttagen
|
PPP Om vi inte har på olika veckor då xD
15 mar, 2015 10:45 |
|
Corazon
Elev |
Cyberbaron
För att du ordnade världens bästa nattfest med mugglismedlemmarna, tack för den! Kraaam♥ Tuggrus För ditt finfina jobb med mugglisradion på nattfesten, bästa dj:n
15 mar, 2015 19:29 |
|
Tuggrus
Elev |
Kram t Corazon för du är allmänt fin! ♥
Och CyberBaron because he's cute and awesome and asdfghjlk >.< ![]() MUMS! 15 mar, 2015 20:46 |
|
Corazon
Elev |
Vill krama nymphglitter för att jag gillar att uggla med dig
16 mar, 2015 16:16 |
|
Borttagen
|
Kramar till; AnnaGranger, för hon är uppenbarligen azum, och Elsa Gryffindor, för att hon skapade DKK
16 mar, 2015 16:30 |
|
Lizette
Elev |
Måste självklart krama Corazon tillbaka.
En annan kram går till clarisimo! Tillsammans ska vi göra Albin till en fanboy! ![]()
16 mar, 2015 16:45 |
|
Borttagen
|
Roger Davies och Ester Potter 04 för att ni är så himla underbariga och azum!!!
16 mar, 2015 17:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Roger Davies och Ester Potter 04 för att ni är så himla underbariga och azum!!! Naaaw, kram på dig meeed ♥ 16 mar, 2015 17:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Roger Davies och Ester Potter 04 för att ni är så himla underbariga och azum!!! Naaaw, kram på dig meeed ♥ Kraaam (igen) ♥ 16 mar, 2015 17:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen