@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lunah~
Elev |
7 aug, 2012 13:50 |
|
Tuggrus
Elev |
ASSÅ VAR ÄR SKO TRÅDEN? VILL JU VISA UPP ALLA MINA SKOR! ALLA-MINA-SKOR!
MUMS! 7 aug, 2012 13:51 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har 15 dueller på gång.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 aug, 2012 13:57 |
|
MissLollo
Elev |
7 aug, 2012 13:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: ^^Gartulerar. Fan vad tråkig jag är, haha. Jag menade naturligvis GRATTIAS BÄSTA MISKEL PÅ 2000-INLÄGGSDAGEN ÖNSKAR SANNA. Well thank you very much indedd FAN JAG ÄR LIKA TRÅKIG JAG MENAR: TACK SÅ JÄVLA MYCKET FÖR DEN AWESOMIGA GRATTELSEN! haha, VARRSÅGOODD AZUUUMEIGA MUGGLIS! 7 aug, 2012 14:00 |
|
Tuggrus
Elev |
Ska fotografera mina kläder jag köpte i London (de som kommer från Primark) + alla mina skor som inte är converse..
Sen ska allt upp i Kläd och smyckestråden :3 MUMS! 7 aug, 2012 14:01 |
|
Solkatten
Elev |
Haha. xD Jag tänkte nyss "Det ser ut att börja regna i vilken sekund som helst..." och precis då började det regna. xD Lol.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 aug, 2012 14:15 |
|
Borttagen
|
JAG KAN INTE TRO ATT DET ÄR SANT!
Min mamma är ett underverk. I ungefär ett år har jag varit på jakt efter nya byxor/jeans som inte är mjukisbyxor. Jag har just dendär storleken då ALLTING är för smått eller för stort. Och helt plötsligt kom mamma hem med ettpar blåa jeans som faktiskt ser bra ut. OCH DE PASSAR! Fatta vad sjukt, MAMMA har köpt ett par byxor till mig då jag inte varit med och som passar/ser bra ut. 7 aug, 2012 14:18 |
|
Tuggrus
Elev |
Here's the problem: Ska jag sminka mig på photoshooten jag ska ha med mig själv?... hmm..
MUMS! 7 aug, 2012 14:19 |
|
Kedjebrev
Elev |
7 aug, 2012 14:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen