@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Oh, bara 9 dagar kvar tills vi ska till Falun! ♥ Minns att du hade din profilbild för kanske ett år sedan och den är typ jättefin♥ Nja, för ett år sedan var jag inte medlem här, men i december hade jag nog den Thank you dear ^-^ Den väcker minnen och känslor, så. 7 aug, 2012 02:38 |
|
Borttagen
|
Åh, somnade vid 9 och vaknade nu, äter salami men är fortfarande hungrig, vill ha gröööt men kommer väcka hela huset då och vi har gäster.. sen kan jag inte somna om (Y) jaaaaaaaa och min hund har mensat ner hela mitt täcke
Det går bra nu amanda.. 7 aug, 2012 03:42 |
LucyMalfoy
Elev |
Jag har tråkigt
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 7 aug, 2012 03:46 |
|
Solkatten
Elev |
Can't sleep.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 aug, 2012 04:17 |
LucyMalfoy
Elev |
Samma här Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 7 aug, 2012 04:19 |
|
Borttagen
|
Alltså. Varför ska alla vara så fina? Jag vill också vara fin
7 aug, 2012 04:40 |
|
Solkatten
Elev |
Så himla kul när man skriver en massa 1D inside jokes på "Question to discuss:" och de inte fattar ett skit. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 aug, 2012 04:49 |
LucyMalfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså. Varför ska alla vara så fina? Jag vill också vara fin Jag vill med vara fin Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 7 aug, 2012 04:50 |
|
Solkatten
Elev |
Can't still sleep...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 aug, 2012 05:14 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alltså. Varför ska alla vara så fina? Jag vill också vara fin Du är fin! Punkt. Har inte sett dig, men jag är säker på att du är jättefin! :3
7 aug, 2012 08:27 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen