@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Hade tråkigt så bara gjorde någon random fråga på Omegle...
Question to discuss: I'm a unicorn... what are you? Stranger 1: A unicorn hunter HAHAHAH. Det gjorde min dag. xD Omegle är bäst. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 aug, 2012 00:56 |
|
Tuggrus
Elev |
7 aug, 2012 01:00 |
|
AlexZz
Elev |
7 aug, 2012 01:14 |
|
Miskel
Elev |
NU SKA JAG ÄTA UPP GLASS. DET ÄR BARA 5 KRONOR KVAR.
Jag gillar inte ens glass... och jag är inte säker på att man kan mäta saker i kronor...
7 aug, 2012 01:15 |
|
Fairydust
Elev |
![]() Tihi. Mina drakar drakpussas. De heter Hardcore och Nuclear. Nuclear är hane och Hardcore är tvekönad, hen är androgyn. Och varken ålderskillnaden på 62 dagar eller det faktum att de kommer från olika länder hindrar dem det minsta. Det är kärlek på högsta möjliga nivå! Kärleken övervinner allt ♥ I don't wanna break these chains! 7 aug, 2012 01:51
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 7 kl. 01:54
|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Fairydust: ![]() Tihi. Mina drakar drakpussas. De heter Hardcore och Nuclear. Nuclear är hande och Hardcore är väldigt varken kvinnlig eller manlig, hen är androgyn. Och varken ålderskillnaden på 62 dagar eller det faktum att de kommer från olika länder hindrar dem det minsta. Det är kärlek på högsta möjliga nivå! Kärleken övervinner allt ♥ Aww x' "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 aug, 2012 01:54 |
|
Fairydust
Elev |
Jäkla trötthet som förstör mitt skrivande. Så då får man ändra tusentals gånger, haha. Det fina är att det blev så automatiskt när Nuclear kläcktes. Ägget låg väl precis rätt till för en födelsedagskyss från Hardcore. I don't wanna break these chains! 7 aug, 2012 01:56 |
|
Borttagen
|
DAMN YOU VILMA VARFÖR BÖRJAR DU ALLTID PÅ NYA FANFICS NÄR DU. INTE. HAR. TID.
7 aug, 2012 01:59 |
|
Borttagen
|
Oh, bara 9 dagar kvar tills vi ska till Falun! ♥
7 aug, 2012 02:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Oh, bara 9 dagar kvar tills vi ska till Falun! ♥ Minns att du hade din profilbild för kanske ett år sedan och den är typ jättefin♥ 7 aug, 2012 02:06 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen