@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
6 aug, 2012 23:32 |
|
whirlwinds
Elev |
6 aug, 2012 23:35 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Celebikai: Gick nyss ut på balkongen, fick lust att gå ut på en promenad, men det är sent Gud vad jag känner för att gå på en promenad nu också, helst med en kompis dock... Älskar att gå på promenad i regn, alltså inte så att det öser ner men liksom att det droppar lite, sååå mysigt!
6 aug, 2012 23:36 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Celebikai: Gick nyss ut på balkongen, fick lust att gå ut på en promenad, men det är sent Gud vad jag känner för att gå på en promenad nu också, helst med en kompis dock... Älskar att gå på promenad i regn, alltså inte så att det öser ner men liksom att det droppar lite, sååå mysigt! preech
6 aug, 2012 23:38 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Celebikai: Gick nyss ut på balkongen, fick lust att gå ut på en promenad, men det är sent Gud vad jag känner för att gå på en promenad nu också, helst med en kompis dock... Älskar att gå på promenad i regn, alltså inte så att det öser ner men liksom att det droppar lite, sååå mysigt! Tror det har slutat regna, vill bara smyga ut och komma tillbaka vid soluppgången *dramatiskt* ![]()
6 aug, 2012 23:38 |
|
Tuggrus
Elev |
Saknar Regulus...
MUMS! 6 aug, 2012 23:39 |
|
Celebikai
Elev |
6 aug, 2012 23:41 |
|
whirlwinds
Elev |
kommer snart ha bilder på alex day, tom felton och luke pasqualino på min vägg. kanske ska ha en vägg full med bilder på bara snygga britter???
6 aug, 2012 23:48 |
|
Solkatten
Elev |
Funderar på hur jag ska börja min 1D-fanfiction...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 aug, 2012 23:49 |
|
Celebikai
Elev |
6 aug, 2012 23:54 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen