@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
6 aug, 2012 23:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig oönskad på mugglis nuförtiden. :c Nej, varför då? D: Jag vet inte... det känns som att ingen pratar med mig längre. Förutom Nina. Vi finns alltid här. Thanks ♥ Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Jag känner mig oönskad på mugglis nuförtiden. :c Vi är bara rädda för att vara töntar med tanke på hur cool du är. ♥ Ingen är tönt i mina ögon! Och jag är absolut inte cool, men tack för komplimangen Det är ju bara att börja prata, jag bits inte. Blir bara glad när folk "vågar" höra av sig eller så. 6 aug, 2012 23:10 |
|
whirlwinds
Elev |
gjorde jag just en jättestor alex day-pärlplatta i blått & vitt för att matcha med hans skjorta
.......ja
6 aug, 2012 23:10 |
|
Tuggrus
Elev |
Japp, vi borde skaffa oss ett ultranördigtnamn som vi kan ha på oss själva haha XD MUMS! 6 aug, 2012 23:11 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Japp, vi borde skaffa oss ett ultranördigtnamn som vi kan ha på oss själva haha XD You said it 6 aug, 2012 23:17 |
|
Borttagen
|
smothie är gott.
6 aug, 2012 23:23 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: smothie är gott. Not really. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 aug, 2012 23:26 |
|
Borttagen
|
joooo!!! mums! 6 aug, 2012 23:27 |
|
The Noble Lion
Elev |
6 aug, 2012 23:31 |
|
whirlwinds
Elev |
vill bara åka tillbaka till london JAG HÖR INTE HEMMA HÄR JAG HÖR HEMMA I LONDON
ska seriöst flytta till london någon gång och så ska jag gifta mig med alex day och vi kommer leva lyckliga tillsammans i resten av våra liv :' well ok maybe not men det första var i alla fall sant
6 aug, 2012 23:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen