@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
6 aug, 2012 18:24 |
|
superman
Elev |
6 aug, 2012 18:25 |
|
Li
Biträdande rektor |
Din själ. Spoiler: Tryck här för att visa! without something there is no nothing 6 aug, 2012 18:29 |
|
BlondaHermione
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vissa människor är störda. Det är sjukt hur en kille försöker trycka ner en kille och ber andra göra det i utbyte mot spotifypremium, fejk läxor, biljetter och annat.. Herre Gud, verkligen! -.-
6 aug, 2012 18:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Vad ORÄTTVIST!mina föräldrar bokar biljetter till Stockholm nu JAG SKA GÅ PÅ POTTERMÄSSAN AKSNDKSNJFNBEJKGVNEJGFR Skrivet av Borttagen: Säg nu då!Säg en lång o bra ff på ff.net Joina mitt "Mugglis-Dance"! 6 aug, 2012 18:32 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: åh, kommer du inte? Skrivet av scarhead: Vad ORÄTTVIST! mina föräldrar bokar biljetter till Stockholm nu JAG SKA GÅ PÅ POTTERMÄSSAN AKSNDKSNJFNBEJKGVNEJGFR MEN JAG SKA TILL STOCKHOLM AAAAH jag har aldrig varit i Stockholm mer än att jag har fått vara i hamnen och vänta på båtar 6 aug, 2012 18:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Nee. Jag bor i Luleå Skrivet av Borttagen: åh, kommer du inte? Skrivet av scarhead: Vad ORÄTTVIST! mina föräldrar bokar biljetter till Stockholm nu JAG SKA GÅ PÅ POTTERMÄSSAN AKSNDKSNJFNBEJKGVNEJGFR MEN JAG SKA TILL STOCKHOLM AAAAH jag har aldrig varit i Stockholm mer än att jag har fått vara i hamnen och vänta på båtar Hade velat träffa dig med. Och alla andra som kommer. Vart bor du, btw? 6 aug, 2012 18:36 |
|
superman
Elev |
6 aug, 2012 18:44 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead: Nee. Jag bor i Luleå Skrivet av Borttagen: åh, kommer du inte? Skrivet av scarhead: Vad ORÄTTVIST! mina föräldrar bokar biljetter till Stockholm nu JAG SKA GÅ PÅ POTTERMÄSSAN AKSNDKSNJFNBEJKGVNEJGFR MEN JAG SKA TILL STOCKHOLM AAAAH jag har aldrig varit i Stockholm mer än att jag har fått vara i hamnen och vänta på båtar Hade velat träffa dig med. Och alla andra som kommer. Vart bor du, btw? Hon bor i Borås för jag kommer ihåg saker like a boss. 6 aug, 2012 18:49 |
|
Borttagen
|
Haha, okej.
6 aug, 2012 18:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen