@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Han?! Han är ju med i PLL! *söker upp honom* Är det han om det är killen? http://www.google.com/imgres?q=pretty+little+liars+ezra+fitz+actor&hl=sv&sa=X&rls=com.microsoft:sv:IE-Address&rlz=1I7ACAW_svSE391SE391&biw=1366&bih=595&tbm=isch&prmd=imvnso&tbnid=tknUaWPY72zvlM:&imgrefurl=http://gossipteen.com/tag/ian-harding/&docid=VVtInF0OV4gWQM&imgurl=http://gossipteen.com/wp-content/uploads/2011/03/Ian-Harding-Interview-Magazine-PHOTOS.jpg&w=391&h=308&ei=OOQfUKaZIZHO4QSLoIHYBA&zoom=1&iact=hc&vpx=296&vpy=139&dur=1104&hovh=199&hovw=253&tx=107&ty=105&sig=105654165927499920060&page=1&tbnh=122&tbnw=160&start=0&ndsp=22&ved=1t:429,r:1,s:0,i:76 I sådana fall så heter han Ian Harding... OMG DUDE - han var ju också snygg! Dom är ju faktiskt väldigt lika .. o.o Tack Hehe, sure. Glad att jag (typ) var till hjälp, men jag vet inte riktigt vem killen på gifen är...
6 aug, 2012 17:40 |
|
Cara Riddle
Elev |
Bara för att Cara är bäst så hittade hon en 500 på vägen när hon städade idag
det gjorde det så värt att gå till jobbet idag ![]()
6 aug, 2012 17:43 |
|
scarhead
Lärare |
6 aug, 2012 17:50 |
|
VenusFlitwick
Elev |
Det är ju Sam Claflin 6 aug, 2012 17:54 |
|
Borttagen
|
Säg en lång o bra ff på ff.net
6 aug, 2012 17:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av VenusFlitwick: Det är ju Sam Claflin I owe you so much o.o thank you 6 aug, 2012 18:04 |
|
BlondaHermione
Elev |
Hungrig, igen e.e
Mest på efterrätt.. Tänk inte på chokladmousse, tänk inte på kakor, tänk inte på maränger.. GAAAAAH
6 aug, 2012 18:08 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av BlondaHermione: Hungrig, igen e.e Mest på efterrätt.. Tänk inte på chokladmousse, tänk inte på kakor, tänk inte på maränger.. GAAAAAH Tänk på grädde så blir du nog äcklad efter ett tag...
6 aug, 2012 18:10 |
|
BlondaHermione
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av BlondaHermione: Hungrig, igen e.e Mest på efterrätt.. Tänk inte på chokladmousse, tänk inte på kakor, tänk inte på maränger.. GAAAAAH Tänk på grädde så blir du nog äcklad efter ett tag... Ow, tnx C: ♥♥
6 aug, 2012 18:10 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Miskel: Skrivet av BlondaHermione: Hungrig, igen e.e Mest på efterrätt.. Tänk inte på chokladmousse, tänk inte på kakor, tänk inte på maränger.. GAAAAAH Tänk på grädde så blir du nog äcklad efter ett tag... Ow, tnx C: ♥♥ JU AR VERI VÄLKOM!
6 aug, 2012 18:15 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen