Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6520 6521 6522 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
bluebirdflies
Elev

Avatar


Skrivet av Cyachi:
bluebirdflies Haha ja usch! Inte bara lektionerna som kostar, allt man måste ha till är ju också svindyrt. Men det gör ju att man känner sig extra glad när man handlat något nytt också haha. ♥ Varför slutade du rida?


Jag hade tyvärr inte tid det var en timma till stallet o det blev för mycket med skolan. Det är dock något jag ångrar (att jag slutade) och nu Har jag inte riktigt ekonomin till att börja igen

draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3

6 aug, 2012 15:47

Miskel
Elev

Avatar


Skrivet av Freja:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Freja:
Höll på att svimma nyss

Har varit med om det några gånger... inte roligt.

Nej
Jag reste mig och gick in köket. Då blev allting suddigt och jag kunde inte hålla balansen.
Usch

Dude, det händer mig minst tio gånger om dagen. Seriöst.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

6 aug, 2012 15:48

Freja
Elev

Avatar


Skrivet av Miskel:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Freja:
Höll på att svimma nyss

Har varit med om det några gånger... inte roligt.

Nej
Jag reste mig och gick in köket. Då blev allting suddigt och jag kunde inte hålla balansen.
Usch

Dude, det händer mig minst tio gånger om dagen. Seriöst.

Jag vet, det händer mig väldigt ofta med. Men den här gången var det extra mycket, och det började svartna framför ögonen

Everything is Dramione and nothing hurts.

6 aug, 2012 15:50

bluebirdflies
Elev

Avatar


Master of death 1000 inlägg, sicken tid det tog

draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3

6 aug, 2012 15:52

Miskel
Elev

Avatar


Skrivet av Freja:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Freja:
Höll på att svimma nyss

Har varit med om det några gånger... inte roligt.

Nej
Jag reste mig och gick in köket. Då blev allting suddigt och jag kunde inte hålla balansen.
Usch

Dude, det händer mig minst tio gånger om dagen. Seriöst.

Jag vet, det händer mig väldigt ofta med. Men den här gången var det extra mycket, och det började svartna framför ögonen

Det har hänt mig med... fast jag trillade ned på marken och var borta i två sekunder. Det var när jag var sjuk och jag hade feber, så jag ställde mig upp och gick lite, sedan, helt plötsligt så satte jag mig ned på golvet...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff6b62723a064362c0a5f0536337b818b%2Ftumblr_mvg9akK5201s1vh3yo1_500.gif

6 aug, 2012 15:52

joel9324
Elev

Avatar


Hör någon sjunga jättehögt för sig själv på gatan

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

6 aug, 2012 15:53

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Miskel:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Miskel:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Freja:
Höll på att svimma nyss

Har varit med om det några gånger... inte roligt.

Nej
Jag reste mig och gick in köket. Då blev allting suddigt och jag kunde inte hålla balansen.
Usch

Dude, det händer mig minst tio gånger om dagen. Seriöst.

Jag vet, det händer mig väldigt ofta med. Men den här gången var det extra mycket, och det började svartna framför ögonen

Det har hänt mig med... fast jag trillade ned på marken och var borta i två sekunder. Det var när jag var sjuk och jag hade feber, så jag ställde mig upp och gick lite, sedan, helt plötsligt så satte jag mig ned på golvet...

Detta hände mig en gång när jag var sjuk... jag hade typ varit på toaletten och skulle gå tillbaka till min säng. Men när jag kom till mitt rum kände jag hur jag började bli yr. Var tvungen att ta tag i byrån för att typ inte ramla men då hade det börjat svartna men lyckades ändå komma till sängen och då började det försvinna. Usch.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

6 aug, 2012 15:54

Cyachi
Elev

Avatar


bluebirdflies Åh, jag förstår. Men ridning är det ju egentligen aldrig för sent att börja med (särskilt inte om du redan kan rida haha) så förhoppningsvis kan du ju börja igen någon gång när din ekonomi tjocknat på sig lite!

6 aug, 2012 15:55

Solkatten
Elev

Avatar


Någon som vet några hemsidor där man köpa kläder? :3 Vet typ bara de vanliga som H&M, Lindex, KappAhl och de där...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

6 aug, 2012 16:00

Freja
Elev

Avatar

+1


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffiles.sharenator.com%2F2009_12_16_Michael_REy2_Twilight_sucks_motivational_twilight_posters-s320x400-84865-580.jpg
This so much.

Everything is Dramione and nothing hurts.

6 aug, 2012 16:03

1 2 3 ... 6520 6521 6522 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.