Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Nej! Hon är inte död och kommer troligtvis att klara sig... Men hon slog i sig hårt i ryggraden och huvudet och mår inte alls bra nu. Killen som var här sa att hon blivit knuffad. Vet du vem som knuffade henne?" Frågade jag. Hon kunde dö men förhoppningsvis så skulle hon överleva. Det var något med huvudet.
5 dec, 2013 10:04 |
|
Kintsugi
Prefekt |
EXTRA JUST NU: Föll över bord från lastfartyg
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 dec, 2013 10:28 |
|
sassyllama
Elev |
5 dec, 2013 10:54 |
|
lumos1
Elev |
5 dec, 2013 20:18 |
|
Bullen1
Elev |
5 dec, 2013 20:18 |
|
Borttagen
|
JAG FRICKIN ÄLSKAR DIVERGENT♥ TACK FÖR TAGGNINGEN♥♥
Namn: Alice Rebecca Sample, vill bli kallad Al eller Alice. Ålder: 16 Kön: Tjej Ursprunglig falang: De Tappra Väljer falangen: JAG VET INTE D': (Tvekar mellan fridfulla och tappra) OAAAA.... (HAR SÅN JÄRNVÄGARS BESLUTSÅNGEST) Får jag tänka på det ett tag? Utseende: Som Naomi i Corpse Party (BILDGOOGLA DÅRÅ FÖR FANTA!) Personlighet: Smart, snäll. Styrkor: Sin smarthet, kan prata med djur, duktig med lätta vapen. Svagheter: Inte atletisk, inte snabb, inte stark. Intressen: Att läsa, träna vapen, sova, äta och vara med vänner. Familj: Elaka föräldrar, en storebror som förstår henne. Övrigt:- Från ett rollspel om Divirgent! Var gärna med!! Det heter öppen roll om Divirgent 6 dec, 2013 17:10 |
|
Verro_Luna
Elev |
6 dec, 2013 17:26 |
|
Hedwig96
Elev |
(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)
(heart)(heart)(*)(heart)(heart)(heart)(*)(heart)(*)(*)(*)(*)(heart)(heart)(heart)(heart)(*)(heart) (heart)(heart)(*)(heart)(heart)(heart)(*)(heart)(*)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(*)(heart) (heart)(heart)(*)(*)(*)(*)(*)(heart)(*)(*)(*)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(*)(heart) (heart)(heart)(*)(heart)(heart)(heart)(*)(heart)(*)(heart)(heart)(heart)(heart)(*)(heart)(heart)(*)(heart) (heart)(heart)(*)(heart)(heart)(heart)(*)(heart)(*)(*)(*)(*)(heart)(heart)(*)(*)(heart)(heart) (heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart)(heart) kopierar ni och klistrar in på skype så kan ni se mitt mestervärk 11 dec, 2013 21:10 |
|
Borttagen
|
11 dec, 2013 21:11 |
|
Chaemy
Elev |
11 dec, 2013 21:12 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen