Smultronklubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jahapp hej allihop! My history today:
Jag vaknade klockan 03.54 på morgonen av att mamma väckte mig. Jag hoppade upp ur sängen för jag visste att det var bråttom annars skulle jag inte kunna se Yohio. Min familj satte sig i bilen och gasade iväg. (Vi hade varit i Åre och skulle till Nyköping för mina kusiner bor där. Det tar ungefär 9, 10 timmar för att åka dit) Vi stannade bilen vid 14.25 och jag hoppade av. Jag sprang till min kusin och vi gick in till Nyckeln. när klockan blev 16.27 så kom Yohio och publiken började sjunga. Efter vi sjungit två låtar ställde jag mig i led för att få hans autograf på tröjan jag köpte några minuter innan. Jag tog några bilder på honom och sedan åkte jag hem med min kusin. (Jag är hemma hos dem nu) Och fan vad jag är besviken på mig själv! Jag fattar inte hur jag inte kunde prata med honom! Men nu har jag sickat ett meddelande till honom på facebook... så jag får väll hoppas på att vi möts igen... 3 apr, 2013 23:00 |
|
lily, luna
Elev |
3 apr, 2013 23:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lily, luna: Hoppas för din skull att ni möts igen! Tack så mycket... Hoppas han svarar på mitt meddelande snart... fast det är nog många som skickar beundran brev till honom. 3 apr, 2013 23:04
Detta inlägg ändrades senast 2013-04- 3 kl. 23:05
|
|
lily, luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lily, luna: Hoppas för din skull att ni möts igen! Tack så mycket... Hoppas han svarar på mitt meddelande snart... fast det är nog många som sickar beundran brev till honom. Mm..
3 apr, 2013 23:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jahapp hej allihop! My history today: Jag vaknade klockan 03.54 på morgonen av att mamma väckte mig. Jag hoppade upp ur sängen för jag visste att det var bråttom annars skulle jag inte kunna se Yohio. Min familj satte sig i bilen och gasade iväg. (Vi hade varit i Åre och skulle till Nyköping för mina kusiner bor där. Det tar ungefär 9, 10 timmar för att åka dit) Vi stannade bilen vid 14.25 och jag hoppade av. Jag sprang till min kusin och vi gick in till Nyckeln. när klockan blev 16.27 så kom Yohio och publiken började sjunga. Efter vi sjungit två låtar ställde jag mig i led för att få hans autograf på tröjan jag köpte några minuter innan. Jag tog några bilder på honom och sedan åkte jag hem med min kusin. (Jag är hemma hos dem nu) Och fan vad jag är besviken på mig själv! Jag fattar inte hur jag inte kunde prata med honom! Men nu har jag sickat ett meddelande till honom på facebook... så jag får väll hoppas på att vi möts igen... vad kul 4 apr, 2013 10:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jahapp hej allihop! My history today: Jag vaknade klockan 03.54 på morgonen av att mamma väckte mig. Jag hoppade upp ur sängen för jag visste att det var bråttom annars skulle jag inte kunna se Yohio. Min familj satte sig i bilen och gasade iväg. (Vi hade varit i Åre och skulle till Nyköping för mina kusiner bor där. Det tar ungefär 9, 10 timmar för att åka dit) Vi stannade bilen vid 14.25 och jag hoppade av. Jag sprang till min kusin och vi gick in till Nyckeln. när klockan blev 16.27 så kom Yohio och publiken började sjunga. Efter vi sjungit två låtar ställde jag mig i led för att få hans autograf på tröjan jag köpte några minuter innan. Jag tog några bilder på honom och sedan åkte jag hem med min kusin. (Jag är hemma hos dem nu) Och fan vad jag är besviken på mig själv! Jag fattar inte hur jag inte kunde prata med honom! Men nu har jag sickat ett meddelande till honom på facebook... så jag får väll hoppas på att vi möts igen... vad kul Ja, det hoppas jag med 4 apr, 2013 10:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jahapp hej allihop! My history today: Jag vaknade klockan 03.54 på morgonen av att mamma väckte mig. Jag hoppade upp ur sängen för jag visste att det var bråttom annars skulle jag inte kunna se Yohio. Min familj satte sig i bilen och gasade iväg. (Vi hade varit i Åre och skulle till Nyköping för mina kusiner bor där. Det tar ungefär 9, 10 timmar för att åka dit) Vi stannade bilen vid 14.25 och jag hoppade av. Jag sprang till min kusin och vi gick in till Nyckeln. när klockan blev 16.27 så kom Yohio och publiken började sjunga. Efter vi sjungit två låtar ställde jag mig i led för att få hans autograf på tröjan jag köpte några minuter innan. Jag tog några bilder på honom och sedan åkte jag hem med min kusin. (Jag är hemma hos dem nu) Och fan vad jag är besviken på mig själv! Jag fattar inte hur jag inte kunde prata med honom! Men nu har jag sickat ett meddelande till honom på facebook... så jag får väll hoppas på att vi möts igen... vad kul Ja, det hoppas jag med håller tummarna för din skull 4 apr, 2013 10:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jahapp hej allihop! My history today: Jag vaknade klockan 03.54 på morgonen av att mamma väckte mig. Jag hoppade upp ur sängen för jag visste att det var bråttom annars skulle jag inte kunna se Yohio. Min familj satte sig i bilen och gasade iväg. (Vi hade varit i Åre och skulle till Nyköping för mina kusiner bor där. Det tar ungefär 9, 10 timmar för att åka dit) Vi stannade bilen vid 14.25 och jag hoppade av. Jag sprang till min kusin och vi gick in till Nyckeln. när klockan blev 16.27 så kom Yohio och publiken började sjunga. Efter vi sjungit två låtar ställde jag mig i led för att få hans autograf på tröjan jag köpte några minuter innan. Jag tog några bilder på honom och sedan åkte jag hem med min kusin. (Jag är hemma hos dem nu) Och fan vad jag är besviken på mig själv! Jag fattar inte hur jag inte kunde prata med honom! Men nu har jag sickat ett meddelande till honom på facebook... så jag får väll hoppas på att vi möts igen... vad kul Ja, det hoppas jag med håller tummarna för din skull Jag med! 4 apr, 2013 10:59 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jahapp hej allihop! My history today: Jag vaknade klockan 03.54 på morgonen av att mamma väckte mig. Jag hoppade upp ur sängen för jag visste att det var bråttom annars skulle jag inte kunna se Yohio. Min familj satte sig i bilen och gasade iväg. (Vi hade varit i Åre och skulle till Nyköping för mina kusiner bor där. Det tar ungefär 9, 10 timmar för att åka dit) Vi stannade bilen vid 14.25 och jag hoppade av. Jag sprang till min kusin och vi gick in till Nyckeln. när klockan blev 16.27 så kom Yohio och publiken började sjunga. Efter vi sjungit två låtar ställde jag mig i led för att få hans autograf på tröjan jag köpte några minuter innan. Jag tog några bilder på honom och sedan åkte jag hem med min kusin. (Jag är hemma hos dem nu) Och fan vad jag är besviken på mig själv! Jag fattar inte hur jag inte kunde prata med honom! Men nu har jag sickat ett meddelande till honom på facebook... så jag får väll hoppas på att vi möts igen... vad kul Ja, det hoppas jag med håller tummarna för din skull Jag med! Och jag! *blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 4 apr, 2013 10:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av chokladgrodan:D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jahapp hej allihop! My history today: Jag vaknade klockan 03.54 på morgonen av att mamma väckte mig. Jag hoppade upp ur sängen för jag visste att det var bråttom annars skulle jag inte kunna se Yohio. Min familj satte sig i bilen och gasade iväg. (Vi hade varit i Åre och skulle till Nyköping för mina kusiner bor där. Det tar ungefär 9, 10 timmar för att åka dit) Vi stannade bilen vid 14.25 och jag hoppade av. Jag sprang till min kusin och vi gick in till Nyckeln. när klockan blev 16.27 så kom Yohio och publiken började sjunga. Efter vi sjungit två låtar ställde jag mig i led för att få hans autograf på tröjan jag köpte några minuter innan. Jag tog några bilder på honom och sedan åkte jag hem med min kusin. (Jag är hemma hos dem nu) Och fan vad jag är besviken på mig själv! Jag fattar inte hur jag inte kunde prata med honom! Men nu har jag sickat ett meddelande till honom på facebook... så jag får väll hoppas på att vi möts igen... vad kul Ja, det hoppas jag med håller tummarna för din skull Jag med! Och jag! vad snälla ni är! Fast det vet ni nog redan♥ 4 apr, 2013 13:32 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen