@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freja
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Freja: http://www.youtube.com/watch?v=3UjuYtgMDIg Vad såg jag på inatt i 1 timme, 23 minuter och 45 sekunder? Jag lovar att ni inte klarar av att se i tio timmar Spoiler: Tryck här för att visa! Fick ont i huvudet efter 2 minuter.... Jag vet! Drömde mardrömmar om det skrattet inatt Everything is Dramione and nothing hurts. 6 aug, 2012 10:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Freja: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Freja: http://www.youtube.com/watch?v=3UjuYtgMDIg Vad såg jag på inatt i 1 timme, 23 minuter och 45 sekunder? Jag lovar att ni inte klarar av att se i tio timmar Spoiler: Tryck här för att visa! Fick ont i huvudet efter 2 minuter.... Jag vet! Drömde mardrömmar om det skrattet inatt haha, usch 6 aug, 2012 10:21 |
|
Ginny00
Elev |
Vann just 19 exp i en duell, oh yeah.
6 aug, 2012 10:39 |
|
Pixie
Elev |
6 aug, 2012 11:01 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Jaa! Hon märker typ inget själv medans jag och arvid satt och asgarva i bilden xD Alltså typ jätte-ikka-dialekt Jag märker det visst! Fast det är så svårt att ändra på det. Men det gör inget, jag tänker ju på ikka så fort ni börjar skratta och det är ju bra 6 aug, 2012 11:06 |
|
Pixie
Elev |
6 aug, 2012 11:35 |
|
Borttagen
|
6 aug, 2012 11:49 |
|
joel9324
Elev |
Hoppas det kommer en andra film av Avatar
Men det ska komma en Hitta Nemo 2! OCH en Dumma mej 2 edit;; det ska komma en Avatar 2 2015!
6 aug, 2012 11:58 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av joel9324: Hoppas det kommer en andra film av Avatar Men det ska komma en Hitta Nemo 2! OCH en Dumma mej 2 omg en hitta nemo 2?! ![]()
6 aug, 2012 12:05 |
|
Dramione99
Elev |
Jag är hungrig! Förslag på vad jag kan äta?
6 aug, 2012 12:14 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen