Smultronklubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
det står på din profil
3 apr, 2013 20:33 |
|
luna, lily
Elev |
Skrivet av Borttagen: det står på din profil Skrivet av Borttagen: det står på din profil Skrivet av Borttagen: det står på din profil Skrivet av Borttagen: jaha jag trode ni menade smultronklubben det står på din profil
GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3
3 apr, 2013 20:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av luna, lily: Skrivet av Borttagen: Grattis på födelsedagen lily, luna och mollylisa♥! Grattis på födelsedagen lily, luna och mollylisa ♥♥♥ Du måste sätta ett x efter p så att det står tex [size=50px] 3 apr, 2013 20:45
Detta inlägg ändrades senast 2013-04- 3 kl. 20:46
|
|
chokladgrodan:D
Elev |
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 3 apr, 2013 20:45 |
|
luna, lily
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av luna, lily: Skrivet av Borttagen: Grattis på födelsedagen lily, luna och mollylisa♥! Grattis på födelsedagen lily, luna och mollylisa ♥♥♥
GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3
3 apr, 2013 20:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av chokladgrodan:D: Mitt och mollylisas (men mest MIT så det så) namn Agnes betyder : Namnet Agnes kommer från grekiskans hagnos som betyder ren, obefläckad. Och det är just vad namnet Agnes förknippas med eller betyder, den kyska. Och namnet förknippas med latinens agnus som betyder lamm. Jag heter me det. Och jag har en tråd om det! 3 apr, 2013 20:55 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
mit,glina2 och mollylsas namn betyder:Namnet Agnes kommer från grekiskans hagnos som betyder ren, obefläckad. Och det är just vad namnet Agnes förknippas med eller betyder, den kyska. Och namnet förknippas med latinens agnus som betyder lamm.
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 3 apr, 2013 20:57 |
|
mollylisa
Elev |
Tack alla som har gratulerat
Hagrid kom på besök i dag... han gav mig ett brev och en tårta (som han hade suttit lite på ![]() Glasyren är grön irl, den ser bara brun ut på bilden 3 apr, 2013 21:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av chokladgrodan:D: jo föresten ,jag undrar hur länge ni varigt medlemar här alihopa,så att vi vet när vi ska fira varandra på ett/två års dagen eller halvårs dagen jag har typ vairt medlem här sen 19:e april 2012 men jag tog ju bort Ginny Weasley99 och det var ju med den jag blev medlem med då Den här blev jag medlem med igår så 19:e april 2012 började jag här 2:a 2013 april tog jag bort min användare och började om 3 apr, 2013 22:11 |
|
lily, luna
Elev |
3 apr, 2013 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen