Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6508 6509 6510 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag älskar dans! ♥

5 aug, 2012 21:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Är det bara för mig som mugglis är jättelaggigt och "Kunde inte ansluta till databasen"?
Det är det förmodligen, men ändå.

Det är inte bara för dig
Jag håller på att slå sönder datan... Det är jätte jobbigt...

5 aug, 2012 21:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Meeep
OMG, hur länge ska den sitta i? Skicka bild eller byt profilbild på skype, pliiiiiiiiiiiiiiiiiis ♥


Hihihihi, men jag skickar imorgon!!

5 aug, 2012 22:00

Borttagen

Avatar


KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - Nej

Vill du bli kriminell? - Nä...

Vad är inte okej med att vara kriminell? - Att man är kriminell xD

Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Nej

Har du suttit i fängelset? - Nej.

Vill du hamna i fängelset? - Jag har vettigare saker att göra


AHAHAHA, älskar dig V ♥

5 aug, 2012 22:00

joel9324
Elev

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Är det bara för mig som mugglis är jättelaggigt och "Kunde inte ansluta till databasen"?
Det är det förmodligen, men ändå.


När jag loggade in för några minuter sedan så stod det så hela tiden. Jag refreshade hela tiden typ. Men det är nog att det är många användare samtidigt på sidan och sidan klarar nog inte av så många. Men staff har fixat till sidan och så har de berätta för ganska länge sedan. Vi får nog leva med det tror jag

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

5 aug, 2012 22:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Meeep
OMG, hur länge ska den sitta i? Skicka bild eller byt profilbild på skype, pliiiiiiiiiiiiiiiiiis ♥


Hihihihi, men jag skickar imorgon!!

Okeeeej Har du fått med fler i rollspelet? ^^

5 aug, 2012 22:01

Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av joel9324:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lvcx46qfiY1qkiffi.gif alla "sides" tar verkligen över Off Topic..

NU AVSLÖJAR DU INTE NÅGONTING HÄR JOEL!

MUMS!

5 aug, 2012 22:04

joel9324
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av joel9324:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lvcx46qfiY1qkiffi.gif alla "sides" tar verkligen över Off Topic..

NU AVSLÖJAR DU INTE NÅGONTING HÄR JOEL!


oj. glömde helt bort det

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

5 aug, 2012 22:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag har varit på IKEA. Det var awesome.
Var det? Vad bra då

JAG ÄR GLAAAAD!
JAG HAR FÅTT EN MUGGLISVÄSKA!! YIPPI!

5 aug, 2012 22:19

Obliviate_
Elev

Avatar


Loggar in på msn . Direkt blinkar ett meddelande. Jag öppnar det glad i hågen och tror att någon faktiskt tycker om mig. Jotjena. Meddelandet löd; "Adjö."
Lite moloken går man vidare och skriver till sin pojkvän. Vad svarar han? "Hej, brb."


Vafaan är de här xD xD

5 aug, 2012 22:24

1 2 3 ... 6508 6509 6510 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.