@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag älskar dans! ♥
5 aug, 2012 21:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LolFeelings: Är det bara för mig som mugglis är jättelaggigt och "Kunde inte ansluta till databasen"? Det är det förmodligen, men ändå. Det är inte bara för dig Jag håller på att slå sönder datan... 5 aug, 2012 21:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Meeep OMG, hur länge ska den sitta i? Skicka bild eller byt profilbild på skype, pliiiiiiiiiiiiiiiiiis ♥ Hihihihi, men jag skickar imorgon!! 5 aug, 2012 22:00 |
|
Borttagen
|
KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - Nej Vill du bli kriminell? - Nä... Vad är inte okej med att vara kriminell? - Att man är kriminell xD Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Nej Har du suttit i fängelset? - Nej. Vill du hamna i fängelset? - Jag har vettigare saker att göra AHAHAHA, älskar dig V ♥ 5 aug, 2012 22:00 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Är det bara för mig som mugglis är jättelaggigt och "Kunde inte ansluta till databasen"? Det är det förmodligen, men ändå. När jag loggade in för några minuter sedan så stod det så hela tiden. Jag refreshade hela tiden typ. Men det är nog att det är många användare samtidigt på sidan och sidan klarar nog inte av så många. Men staff har fixat till sidan och så har de berätta för ganska länge sedan. Vi får nog leva med det tror jag
5 aug, 2012 22:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Meeep OMG, hur länge ska den sitta i? Skicka bild eller byt profilbild på skype, pliiiiiiiiiiiiiiiiiis ♥ Hihihihi, men jag skickar imorgon!! Okeeeej 5 aug, 2012 22:01 |
|
Tuggrus
Elev |
NU AVSLÖJAR DU INTE NÅGONTING HÄR JOEL! MUMS! 5 aug, 2012 22:04 |
|
joel9324
Elev |
5 aug, 2012 22:06 |
|
Borttagen
|
Var det? Vad bra då
JAG ÄR GLAAAAD! JAG HAR FÅTT EN MUGGLISVÄSKA!! YIPPI! 5 aug, 2012 22:19 |
|
Obliviate_
Elev |
Loggar in på msn . Direkt blinkar ett meddelande. Jag öppnar det glad i hågen och tror att någon faktiskt tycker om mig. Jotjena. Meddelandet löd; "Adjö."
Lite moloken går man vidare och skriver till sin pojkvän. Vad svarar han? "Hej, brb." Vafaan är de här xD xD 5 aug, 2012 22:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen