@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 5 aug, 2012 20:22 |
|
Borttagen
|
Vad kul! 5 aug, 2012 20:23 |
|
Sara Weasley!
Elev |
5 aug, 2012 20:24
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 5 kl. 20:25
|
|
Borttagen
|
OH.
NÄSTA HELG. GE MIG ♥ 5 aug, 2012 20:24 |
|
Obliviate_
Elev |
Sitter ensam på lokalen pch är cool. Like a boss
5 aug, 2012 20:26 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad kul! Helt awesome! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 5 aug, 2012 20:29 |
|
Borttagen
|
OMR! 10 tummar kvar till 150!
Ni alla är bara för bäst, vet ni det? 5 aug, 2012 20:34 |
|
Ginny00
Elev |
Vad jag fått ut av min konversation med Cleverbot;
Cleverbot är Lord Voldemort. Han är gift med mig, älskar dikter och har tänkt att publicera en diktsamling om några år, och nu undrar han om jag har barn. 5 aug, 2012 20:43 |
|
ikka
Elev |
5 aug, 2012 20:56 |
|
EMELESEL
Elev |
Jaa! Hon märker typ inget själv medans jag och arvid satt och asgarva i bilden xD Alltså typ jätte-ikka-dialekt 5 aug, 2012 21:01 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen