@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jippie, Meeep är online! ♥ Inte längre! Höhö. 5 aug, 2012 18:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jippie, Meeep är online! ♥ Inte längre! Höhö. Neeeeee :c 5 aug, 2012 18:51 |
|
Borttagen
|
Jag måste ha läder.
Har seriöst INGA som passar på mig längre. Börjar skolan den 14. HJÄLP! 5 aug, 2012 18:54 |
|
joel9324
Elev |
5 aug, 2012 18:54 |
|
Borttagen
|
Förlåt Horn
När jag skulle svara så blev det fel på sidan och sen var jag tvungen att skölja av håret för jag har grön dipdye nu!!!!!! :'D 5 aug, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
Meeep
OMG, hur länge ska den sitta i? Skicka bild eller byt profilbild på skype, pliiiiiiiiiiiiiiiiiis ♥ 5 aug, 2012 19:01 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag måste ha läder. Har seriöst INGA som passar på mig längre. Börjar skolan den 14. HJÄLP! Samma här. Fast jag börjar den 15. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 aug, 2012 19:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag måste ha läder. Har seriöst INGA som passar på mig längre. Börjar skolan den 14. HJÄLP! Samma här. Fast jag börjar den 15. Går ni nakna? 0: 5 aug, 2012 19:06 |
|
Ginny00
Elev |
Jag längtar till Pottermässan så asdfghjkl mycket.
5 aug, 2012 19:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag måste ha kläder. Har seriöst INGA som passar på mig längre. Börjar skolan den 14. HJÄLP! Samma här. Fast jag börjar den 15. JAJAJAJAJA, skönt att inte vara änsam! Bara mamma ger mig pengar måste jag ta mig till stan. Är själv jättefattig, höhö. Sen måste jag ha ny skolväska, ny penal, nya pennor, nytt anteckningsblock, ny linjal och allt... Aaaaahhhh, fuuuuuuck. 5 aug, 2012 19:08 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen