@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
5 aug, 2012 15:54 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Har inte ni fått veta eran basgrupp än? o_o Jag har inte fått veta min.. om jag inte har fått något brev om det nu i veckan O__o MUMS! 5 aug, 2012 15:57 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Woah, och jag hade tyckt att jag hade fått sent... men allt kanske inte är fixat? De kanske tar in fler i Uppsala, eller något sådant.Skrivet av LolFeelings: Har inte ni fått veta eran basgrupp än? o_o Jag har inte fått veta min.. om jag inte har fått något brev om det nu i veckan O__o
5 aug, 2012 15:59 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Tuggrus: Woah, och jag hade tyckt att jag hade fått sent... men allt kanske inte är fixat? De kanske tar in fler i Uppsala, eller något sådant. Skrivet av LolFeelings: Har inte ni fått veta eran basgrupp än? o_o Jag har inte fått veta min.. om jag inte har fått något brev om det nu i veckan O__o Asså i skolan får det plats 500 elever och eftersom vi är fyra årskurser (6, 7, 8, 9) så är det ju ganska många i 6an så antar att vi får reda på det där. MUMS! 5 aug, 2012 16:01 |
|
Solkatten
Elev |
Sluta skriv eran och våran! Jobbigt
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 aug, 2012 16:06 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Hm, i brevet stod schemat för de två första dagarna + vilken klass man är i + handledare, sådet kanske är skumt om man inte får något brev o_oSkrivet av LolFeelings: Skrivet av Tuggrus: Woah, och jag hade tyckt att jag hade fått sent... men allt kanske inte är fixat? De kanske tar in fler i Uppsala, eller något sådant. Skrivet av LolFeelings: Har inte ni fått veta eran basgrupp än? o_o Jag har inte fått veta min.. om jag inte har fått något brev om det nu i veckan O__o Asså i skolan får det plats 500 elever och eftersom vi är fyra årskurser (6, 7, 8, 9) så är det ju ganska många i 6an så antar att vi får reda på det där. EDIT: Solkatten - can't help it! Tänker inte så mycket på vad jag skriver.
5 aug, 2012 16:07 |
|
Tuggrus
Elev |
Läs inte de inläggen då? LolFeelings: Ska kolla brevlådan när jag kommer hem, känns ju skumt att jag inte fått något sånt brev. MUMS! 5 aug, 2012 16:08 |
|
Borttagen
|
Jag är trött.
5 aug, 2012 16:10 |
|
Borttagen
|
5 aug, 2012 16:11 |
|
scarhead
Lärare |
5 aug, 2012 16:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen