Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6499 6500 6501 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Freja
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Bra, då känner jag igen dig .D
Hoppas, hoppas, hoppas vi gör det Tuggrus!
Då måååste du berätta hur ditt användarnamn uttalas!
Sitter här och dör , yes, yes, yes!

Jag kommer bah:

"OMG ÄR DET DU SOM ÄR FREJA.. OCH ÄR DET JAG SOM ÄR TUGGRUS?"

Vi får typ ta varandras mobilnummer innan, haha XD


Jaa XD! Jag tror jag har på mig jeans, vitt linne och en blå Ralph Lauren-kofta!

Everything is Dramione and nothing hurts.

5 aug, 2012 14:59

Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Bra, då känner jag igen dig .D
Hoppas, hoppas, hoppas vi gör det Tuggrus!
Då måååste du berätta hur ditt användarnamn uttalas!
Sitter här och dör , yes, yes, yes!

Jag kommer bah:

"OMG ÄR DET DU SOM ÄR FREJA.. OCH ÄR DET JAG SOM ÄR TUGGRUS?"

Vi får typ ta varandras mobilnummer innan, haha XD


Jaa XD! Jag tror jag har på mig jeans, vitt linne och en blå Ralph Lauren-kofta!


Sen har jag typ Union Jack skolväska haha XD Du kan inte missa mig!

Så slipper jag känna mig forever alone första dan också.. this is gonna be the best skolyear ever! (fin svengelska Ronja.. Tack Ronja!)

MUMS!

5 aug, 2012 15:02

Borttagen

Avatar


Bästa man kan göra när man är sjuk:
Kura ihop sig i en alldeles för stor huvtröja som tillhör någon man tycker väldigt mycket om

5 aug, 2012 15:19

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Bästa man kan göra när man är sjuk:
Kura ihop sig i en alldeles för stor huvtröja som tillhör någon man tycker väldigt mycket om


This so much :3

5 aug, 2012 15:22

Freja
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Freja:
Bra, då känner jag igen dig .D
Hoppas, hoppas, hoppas vi gör det Tuggrus!
Då måååste du berätta hur ditt användarnamn uttalas!
Sitter här och dör , yes, yes, yes!

Jag kommer bah:

"OMG ÄR DET DU SOM ÄR FREJA.. OCH ÄR DET JAG SOM ÄR TUGGRUS?"

Vi får typ ta varandras mobilnummer innan, haha XD


Jaa XD! Jag tror jag har på mig jeans, vitt linne och en blå Ralph Lauren-kofta!


Sen har jag typ Union Jack skolväska haha XD Du kan inte missa mig!

Så slipper jag känna mig forever alone första dan också.. this is gonna be the best skolyear ever! (fin svengelska Ronja.. Tack Ronja!)


Haha, know the feeling..

Everything is Dramione and nothing hurts.

5 aug, 2012 15:22

Borttagen

Avatar


Nu blir jag ledsen

5 aug, 2012 15:23

Freja
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Nu blir jag ledsen

Varför?

Everything is Dramione and nothing hurts.

5 aug, 2012 15:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Freja:
Skrivet av Borttagen:
Nu blir jag ledsen

Varför?
Ingen är med i mitt "Mugglis-Dance"

Alla säger att de inte kan dansa. Men det kan de

5 aug, 2012 15:30

Tuggrus
Elev

Avatar


I know the world doesn't end just because the doctor dances.. but when I dance.. The whole universe ends.


MUMS!

5 aug, 2012 15:31

Freja
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Freja:
Skrivet av Borttagen:
Nu blir jag ledsen

Varför?
Ingen är med i mitt "Mugglis-Dance"

Alla säger att de inte kan dansa. Men det kan de


Naaw, jag skickar ett hjärta för att muntra upp dig!

Everything is Dramione and nothing hurts.

5 aug, 2012 15:31

1 2 3 ... 6499 6500 6501 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.