@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Bra, då känner jag igen dig .D Hoppas, hoppas, hoppas vi gör det Tuggrus! Då måååste du berätta hur ditt användarnamn uttalas! Sitter här och dör Jag kommer bah: "OMG ÄR DET DU SOM ÄR FREJA.. OCH ÄR DET JAG SOM ÄR TUGGRUS?" Vi får typ ta varandras mobilnummer innan, haha XD Jaa XD! Jag tror jag har på mig jeans, vitt linne och en blå Ralph Lauren-kofta! Everything is Dramione and nothing hurts. 5 aug, 2012 14:59 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Bra, då känner jag igen dig .D Hoppas, hoppas, hoppas vi gör det Tuggrus! Då måååste du berätta hur ditt användarnamn uttalas! Sitter här och dör Jag kommer bah: "OMG ÄR DET DU SOM ÄR FREJA.. OCH ÄR DET JAG SOM ÄR TUGGRUS?" Vi får typ ta varandras mobilnummer innan, haha XD Jaa XD! Jag tror jag har på mig jeans, vitt linne och en blå Ralph Lauren-kofta! Sen har jag typ Union Jack skolväska haha XD Du kan inte missa mig! Så slipper jag känna mig forever alone första dan också.. this is gonna be the best skolyear ever! (fin svengelska Ronja.. Tack Ronja!) MUMS! 5 aug, 2012 15:02 |
|
Borttagen
|
Bästa man kan göra när man är sjuk:
Kura ihop sig i en alldeles för stor huvtröja som tillhör någon man tycker väldigt mycket om 5 aug, 2012 15:19 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bästa man kan göra när man är sjuk: Kura ihop sig i en alldeles för stor huvtröja som tillhör någon man tycker väldigt mycket om This so much :3 5 aug, 2012 15:22 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Freja: Bra, då känner jag igen dig .D Hoppas, hoppas, hoppas vi gör det Tuggrus! Då måååste du berätta hur ditt användarnamn uttalas! Sitter här och dör Jag kommer bah: "OMG ÄR DET DU SOM ÄR FREJA.. OCH ÄR DET JAG SOM ÄR TUGGRUS?" Vi får typ ta varandras mobilnummer innan, haha XD Jaa XD! Jag tror jag har på mig jeans, vitt linne och en blå Ralph Lauren-kofta! Sen har jag typ Union Jack skolväska haha XD Du kan inte missa mig! Så slipper jag känna mig forever alone första dan också.. this is gonna be the best skolyear ever! (fin svengelska Ronja.. Tack Ronja!) Haha, know the feeling.. Everything is Dramione and nothing hurts. 5 aug, 2012 15:22 |
|
Borttagen
|
Nu blir jag ledsen
5 aug, 2012 15:23 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nu blir jag ledsen Varför? Everything is Dramione and nothing hurts. 5 aug, 2012 15:29 |
|
Borttagen
|
Ingen är med i mitt "Mugglis-Dance"
Alla säger att de inte kan dansa. Men det kan de 5 aug, 2012 15:30 |
|
Tuggrus
Elev |
I know the world doesn't end just because the doctor dances.. but when I dance.. The whole universe ends.
MUMS! 5 aug, 2012 15:31 |
|
Freja
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ingen är med i mitt "Mugglis-Dance" Alla säger att de inte kan dansa. Men det kan de Naaw, jag skickar ett hjärta för att muntra upp dig! ♥ Everything is Dramione and nothing hurts. 5 aug, 2012 15:31 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen