Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Caius
Elev |
http://distilleryimage6.s3.amazonaws.com/d0b1e1a0544411e3b7090effa017eb17_6.jpg
Lol, bild på mig, tydligen. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 23 nov, 2013 18:56 |
|
KlaraTheBeat
Elev |
23 nov, 2013 21:26 |
|
Borttagen
|
28 nov, 2013 23:09 |
|
reckless
Elev |
29 nov, 2013 01:16 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 nov, 2013 04:54 |
|
Borttagen
|
Okej!! I start!!
---------------------------------- Jag vaknade av att någon skrek till. Jag orkade inte bry mig om de just nu och försökte vakna, för jag visste att om jag somnade om nu skulle jag komma försent till min första lektion och missa frukosten 29 nov, 2013 20:19 |
|
Fairydust
Elev |
Fantastiska vidunder och var man hittar dem.
I don't wanna break these chains! 3 dec, 2013 00:23 |
|
Borttagen
|
3 dec, 2013 01:17 |
|
Borttagen
|
Oj, jag skrev att jag skulle ha NaNoWriMo-tema också. Det har jag ju verkligen haft >_> Det är svårt att blogga!
3 dec, 2013 02:03 |
|
Wondertje
Elev |
Hemligstämplat
Det som visade sig ligga i min Ctrl+V var en emailadress så jag känner att det nog inte bör postas här, men så blir det ibland! 3 dec, 2013 02:32 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen