Smultronklubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
3 apr, 2013 19:28 |
|
luna, lily
Elev |
Skrivet av Borttagen: Grattis på födelsedagen lily, luna och mollylisa♥! Grattis på födelsedagen lily, luna och mollylisa ♥♥♥
GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3
3 apr, 2013 20:05 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 3 apr, 2013 20:08 |
|
luna, lily
Elev |
3 apr, 2013 20:09 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
mollylisa !!!!!!!!
jag tror att bibabo och jag behöver en lektion om hur man förstorar sin text *blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 3 apr, 2013 20:12 |
|
luna, lily
Elev |
Skrivet av chokladgrodan:D: jepp mollylisa !!!!!!!! jag tror att bibabo och jag behöver en lektion om hur man förstorar sin text Help me!!!!!!
GOD JUL ALLESAMMANS!!<3<3
3 apr, 2013 20:16 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
jo föresten ,jag undrar hur länge ni varigt medlemar här alihopa,så att vi vet när vi ska fira varandra på ett/två års dagen eller halvårs dagen
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 3 apr, 2013 20:22 |
|
Borttagen
|
3 apr, 2013 20:25 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag blev medlem 9 mars 2012 Grattis lily, luna och mollylisa hoppas ni fått era brev! wow,du har fylt ett år grattis! jag blev medlem den 4 december så det år ett tag kvar tils jag fyller 1 år här *blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 3 apr, 2013 20:28 |
|
luna, lily
Elev |
3 apr, 2013 20:31 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen